لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استارها و آدرس superstars619.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  •               ا               استیو آستین با سه عنوان قهرمانی در سالهای 1997، 1998 و 2001 دارای بیشترین قهرمانی در تاریخ بوده.
  • ری میستریو با حضور 62:12 دقیقه‌ای در رینگ در سال 2006 بیشترین زمان حضور در یك رویال رامبل مچ را به خودش اختصاص داد.
  • سانتینو مارلا با حضور 1,7 ثانیه ای در رینگ در سال 2009 ركوردادر كمترین حضور در رینگ هست. این ركورد سالها متعلق به وار لورد بود كه تنها 2 ثانیه بعد از ورود به رینگ توسط هالك هوگن حذف شد.
  • طولانیترین رویال رامبل، رامبل سال 2002 بود كه 69:23 دقیقه به طول انجامید.
  • كوتاهترین رویال رامبل رامبل سال 1988 هست كه تنها 33 دقیقه مدت زمان ان بود البته دلیل آن حضور تنها 20 شركت كننده بود و اینكه به صورت بتل رویال به انجام رسید. كوتاهترین رویال رامبل با حضور 30 سوپراستار هم رویال 1995 هست كه مدت زمانش 38:39 دقیقه بود. البته در این رامبل هم هر شركت كننده به فاصله 60 ثانیه از شركت كننده قبلی وارد می‌شد.
  • بیشترین حضور متوالی در رویال رامبل متعلق به كین هست كه از سال 1999 تا 2009 یازده بار در رامبل شركت كرده است و این ركورد می‌تواند امسال نیز افزایش پیدا كند.
  • بیشترین حضور در تاریخ رویال رامبل نیز ازآن كین هست كه 13 بار در رویال رامبل‌ها شركت داشته البته یك حضور او با نام دی‌دی‌اس یانكم و حضور دیگر او هم در سال 1997 و در نقش دیزل تقلبی بود.
  • در رویال رامبل 1998 میك فولی سه بار در رامبل شركت كرد. نقش‌های او به ترتیت كاكتوس جك، دودلاو و منكایند بودند.
  • استیو آستین با حذف كردن 36 نفر ازاین حیت ركوردادر هست.
  • ركورد حذف كردن بیشترین سوپراستار در یك رامبل مچ متعلق به راموريز هست كه در سال 2014 به تنهایی 12 نفر را اوت كرد.
  • ویسرا ركوردادر این هست كه بیشترین سوپراستار در حذف كردن او نقش داشتند. در سال 2007 او توسط هشت نفر اوت شد. او همچنین در رامبل سال 1994 با نام میبل توسط 7 نفر اوت شد. ارث كوئیك در سال 1990، ریكیشی در سال 2000 و محمد حسن در سال 2005 نیز توسط شش نفر حذف شدند.
  • تنها سه سوپراستار برای دو بار متوالی قهرمان شدند كه به ترتیب هوگن‌(1990 و 1991)، شاون مایكلز(1995 و 1996)، و استون كلد(1997 و 1998) بودند.
  • شاون مایكلز و كریس بنوا دو سوپراستاری بودند كه به عنوان نفر اول وارد شدند و قهرمان شدند. ری میستریو و وینس مكمن نیز به عنوان نفر دوم وارد شده و قهرمان شدند و فرقی بین نفر اول و دوم نیست چونكه همزمان با هم مسابقه رو آغاز می‌كنند.
  • در حالیكه ورودی 30 بهترین شانس ممكن برای قهرمانی هست ام تا كنون تنها دو نفر با این ورودی قهرمان شدند كه این دو نفر آندرتیكر و جان سینا بودند.
  • جایگاه 27 خوش یمن‌ترین جایگاه برای شركت كنندگان بوده چرا كه چهار نفر با ورود با این شماره قهرمان شدند. بیگ جان استاد، یوكوزونا، برت هارت و استون كلد با ورودی 27 قهرمان شده‌اند.
  • ری میستریو كوتاه قامت ترین و تنها سوپراستار ماسكد منی هست كه قهرمان رویال رامبل شده است.
  • چاینا تنها زنی هست كه در مسابقه رویال رامبل شركت كرده است.
  • شركت كنندگانی كه در اولین حضورشان در رویال رامبل قهرمان شدند عبارتند از: جیم داگن، بیگ جان استاد، ریك فلیر، یوكوزونا، لكس لوگر، وینس مكمن، براك لزنر و كریس بنوا
  • جان سینا تنها قهرمانی هست كه كوتاهترین زمان را در رینگ سپری كرد. سینا تنها 8:27 دقیقه در رینگ حضور داشت و قهرمان شد.
  • ركورد بیشتین اوت كردن سوپراستار به صورت متوالی در اختیار دیزل در سال 1994، ریكیشی در سال 200 و د گریت كالی در سال 2007 هست.
  • شاون مایكلز در حال حاضر با مدت زمان 2:49:03 ساعت بیشترین مدت زمان حضور در مسابقات رویال رامبل رو داشته و بعد از او كریس بنوا با 2:37:19، استیو آستین با 2:34:12 و تریپل اچ با 2:32:25 ساعت حضور دارند.
  • تمامی برندگان رویال رامبل به جزء جیم داگن حداقل یك عنوان قهرمانی در كارنامه خود دارند.
  • تمامی برندگان رویال رامبل به جزء جیم داگن، لكس لوگر و بیگ جان استاد حداقل یك عنوان قهرمانی جهان رو در كارنامه خود دارند.

 

[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 15:48 ] [ مرتضی رحیمی ]

Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM

ری میستریو | Rey Mysterio ری میستریو | Rey Mysterio

 

 

 

ری میستریو یکی از سوپرستار های مکزیکی و فعال در دبلیو دبلیو ای می باشد که نام واقعی او اسکار گوترز می باشد اما با نام ری میستریو معروف شده است زمانی که در لیگ های دبلیو یو سی دبلیو و ای سی دبلیو بازی میکرد با نام ری میستریو جی ار فعالیت می کرد اما وارده دبلیو دبلیو ای که شد نامش رو به ری میستریو تغییر داد ری میستریو در ماه ۱۲ دسامبر ۱۹۷۴ در مکزیک به دنیا امد ری شروع کشتی رو در مکزیک اغاز کرد در لیگ های بسیار کوچک ری میستریو از قد و جسته کوچکی بر خوردار می باشد اما سوپرستار بسیار تکنیکی می باشد سبک وزن هست .

ری در مکزیک با ماسک بازی می کرد دلیل زدن ماسک این یک نوع مدل برای مکزیکی ها می باشد بیشتر سوپرستار های مکزیکی در کشتی ماسک می زنند البته ری میستریو مدتی ماسک نمی زد . بعد از مدتی که ری حرکات بهتری برای خودش ساخت و معروف تر هم که شد در کشورش مکزیک ازدواج کرد ری سن زیادی نداشت برای ازدواج کمی زود بود اما ازدواج کرد نام همسره او انجی می باشد

ری و انجی به سن دیگو رفتند شهری که نزدیک مکزیک بود حداقل ۳۰ دقیقه کمتر راه بود ری میستریو در انجا زندگی خودش رو اغاز کرد و دارای ۲ فرزند شد یک پسر و یک دختر که نام پسرش دامینیک می باشد و نام دخترش ایلیاه . ری میستریو قد بلندی ندارد دلیلش این هست که در سن بسیار کمی ورزش های سختی کرده و نتونست رشد کند قد ری میستریو نرمال می باشد از این بلند تر هم زیاد خوب نیست قد ری۱ متر و ۶۰ سانتیمتر می باشد و وزن او در اوایل ۶۳ فیکس بود اما حالا ۸۳ شده است .

 

ری میستریو در سال ۱۹۸۹ در لیگ سطح پایین مکزیک حرفه خودش رو اغاز کرد در مدتی که در اون لیگ بود توانست مقام های زیادی کسب کنه او کمربند سبک وزن HHW رو کسب کنه در لیگ MNW (مکزیک) و عنوان تگ تیم WWA و ۳ بار هم سبک وزن WWA درلیگ MNT (مکزیک) . بعد از مدتی به لیگ ECW رفت و در سال ۱۹۹۶ به لیگ بزرگتری رفت که نام اون لیگ WCW می باشد . ری اولین بازی خودش رو در دبلیو سی دبلیو در ۱۶ جون در گریت امریکن بش در مقابل دین مالنکو بازی کرد که در ان بازی فوق العاده بود اما در اخر در اون بازی شکست خورد اون بازی سره کمربند سبک وزن بود .

در ۸ جولای در دبلیو سی دبلیو با ماندی نایترو بازی کردو در انجا تونست کمربند رو بگیرد اما در ۲۷ اکتبر بازی دیگر با دین مالنکو سره کمربند کرد که در ان بازی شکست خورد در سال ۱۹۹۹ ری و بیلی کیدمن با هم تیم شدند و در مقابل بنوا و دین مالنکو بازی کردند سره تگ تیم که تونستند اون بازی رو ببرند و قهرمان تگ تیم بشوند . بازی دیگری برای تگ تیم برایشان گزاشتند که در ۹ می بود با پری ساترن و ریون بازی کردند و باختند. در ۱۸ اکتبر ری و کنان با هم تیم شدند و برای باری دیگر تواننستند تگ تیم رو کسب کنند .

 

 

 

اما مدتی نگزشت که در ۲۴ اکتبر با بوکرتی و استیوی بازی کردند و در ان بازی باختند . ۱۴ اگست در سال ۲۰۰۰ ری دوباره با یکی دیگر تگ شد که نامش یوونتود بود و با شکست وپایر و گریت موتا تونست برای باری دیگر قهرمانی تگ تیم رو نصیب خودش کند . در ۲۶ مارس ۲۰۰۱ ری میستریو دوباره با بیلی کیدمن تیم شدند و توانستند تیم کید و اکسیپر رو شکست بدهند و تگ تیم رو کسب کنند دوباره . بعد از تعویض اسم دبلیو سی دبلیو به دبلیو دبلیو اف و دبلیو دبلیو اف به دبلیو دبلیو ای و وروده ری میستریو به اسمک دان و اولین بازی ری در سال ۲۰۰۲ همراه با چاوو که اولین بازی ری بود در اسمک دان که انجام میداد و ری با ماسک قرمز امده بود و تونست بازی رو ببره در مقابل چاوو و اولین بازی رو برد در اسمک دان در ۱۰ اکتبر سال ۲۰۰۲ اولین قهرمانی ری همراه با ادج بود که تگ تیم بود که بعد از مدتی تیم ری به بنوا و کارت انگل باختند .

اما در نو مرسی ۷ اکتبر تونستند دوباره پیروز بشوند . اما در سوروایور سریس ۲۰۰۲ به اددی و چاوو باختند . در ۵ جون ۲۰۰۳ ری با مت هاردی سره کمربنده سبک وزن بازی رو برد و قهرمان شد . اما در ۲۵ سپتامبر ری با تجیری بازی کرد و باخت .

ولی باز هم در سوروایور سیرس ۲۰۰۲ در یک مسابقه ی سه تیمه در مقابل ادی/چاوو و انگل/ بنوا عنوان رو به گررو ها باختند. مدتی ری میستریو مصدوم بود از در دبلیو ای نبود که زمانی گزشت . در سال ۲۰۰۴ در ۱ زانویه ری دوباره با شکست نجیری تونست برای باری دیگر قهرمان سبک وزن بشه . در نو وی ات در ۱۵ فوریه ۲۰۰۴ با چاوو بازی کرد چاوو با کمک پدرش تونست قهرمانی رو از ری بگیره در کل موضوع اصلی اددی بود اما چاوو اشتباه می کرد . در ورستلینگ مانیا ایکس ایکس در ۱۴ مارس ری در مقابل چاوو بود و برای بار دیگر قهرمان سبک وزن شد .

 

در ۲۹ مارس در اسمک دان سایک دادلی با نامردی با کمک دوستانش قهرمانی رو رو ازش گرفتند . ری و راب ون دم با هم تیم شدند و در ۹ دسامبر ۲۰۰۴ با تجیری و دوپره بازی کردند و توانستند قهرمانی تگ تیم رو کسب کنند و مدتی بعد برادران باشام تونستند کمربند هارو از ری و راب ون دم بگیرند . در سال ۲۰۰۴ ری و اددی با هم تگ شدند در نو وی اوت توانستند تگ تیم رو کسب کنند . در سال ۲۰۰۴ در ۱۴ اوریل در یک مهمانی که مارلیتو ترتیب داده بود همراه با ام ان ام ری رو هم دعوت کردند اما زدنش در اون مدت اددی به کمک ری میستریو نیامد اما هفته بعدش از ری میستریو در استادیوم عذر خواهی کرد و دلیلش رو گفت ماشینش خراب شده بوده .

 

یه سری مشکلاتی هم این وسط پیش اومد که یه کم میونه ی ری و ادی شکر آب شد. در اسمک دان ری و اددی با ام ان ام بازی کردند در تاریخ ۲۱ اوریل که ام ان ام برنده شدند . بعد از بازی اددی ری میستریو رو زد . سر انجام MNM با تقلب ملینا و شکست ری و ادی در SD! در تاریخ ۲۱ آوریل قهرمانی رو از اونا بردند. بعد از بازی اددی ری رو زد اما ری نزد اما اختلافاتشون بزرگتر شد تا اینکه کشید به پسره ری میستریو که اددی میگفت اون پسره ری نیست پسره خودشه عجیب بود ری میستریو در بیشتر بازی هایش با اددی پیروز شد در سامر اسلم ری میستریو با اددی بازی کرد همراه با نردبان بود که اون بازی رو ری برد در جاجمنت دی هم باز هم ری میستریو برنده بود اما در ورستیلینک مانیا ۲۱ هم باز ری برنده شد اددی زورش به ری میستریو نرسید و دیگر ادامه نداد .

 

در سال ۲۰۰۵ در رویال رامبل ری وارد شد و یک چند نفری رو بیرون انداخت اما با اسبیره ادج به بیرون افتاد . سال به سالی رسید که نباید می رسید ۲۰۰۵ بد ترین سال برای ری میستریو سالی که بهترین دوست ری مرد اددی بله اددی مرد وقتی که ادی مرد تنها کسی که بیشتر اشک ریخت ری بود حتی برادرش به اندازه ری داداشش رو دوست نداشت هنوز که هنوزه ری به یاد اددی می باشد سال ۲۰۰۵ با غم گزشت ری کاره خاصی نکرد اما در روزی که برای اددی مراسم گرفتند با شان بازی کرد و برنده هم شد . بغد از هفته ها کمبانیه دبلیو دبلیو ای مجله ای از ری میستریو با ماسک سیاه بیرون داد که مصاحبه شده بود باهاش و درباره اددی بود خاطره هایش با اددی رو توضیح میداد .

در سال ۲۰۰۶ موفقیت های ری میستریو زیاد بودند در رویال رامبل ۲۰۰۶ ری میستریو دومین نفری بود که وارد شد با ماشین اددی لباس و بازو بندش ری با تریپل اچ بازی رو شروع کردن ری عالی کار می کرد که ری میستریو خیلی سر تر بود از تریپل اج که سیمون وارد شد و ری رو زد که ری و تریبل اج با هم اون رو انداختند بیرون بعد پسیس اومد و ری انداختش بیرون ری میستریو ایستاده بودش و به بازی خودش ادامه میداد که مردم اددی رو تشویق می کردند و بابی لشلوارد شد اولین باری بود که لشلی رو می زد بعد کارلیتو امد و ری میستریو رو زد هر کس که میومد ری رو می زد که بنوا هم وارد شد و بنوا هم ری رو زد کم کم زیاد امدند روی رینگ ری چند نفری رو بیرون انداخت و تگ تیمش که دوستش م بود راب ون دم وارد شد و با ری خیلی خوب کار می کردند کم کم همه داشتند بیرون می رفتند تو رینگ راب ون دم و تریبل اج و رندی و ری مونده بودند که بازی داشت خوب بیش میر فت که یکی از فن های ری به راب ون دم خورد و نا خدا راب به بیرون افتاد ری ناراحت شد تریبل اج و رندی تو رینگ بودند و ری با هم دست به یکی کردند تا ری رو بندازند بیرون اما ری تریبل اج رو به بیرون انداخت و بعد هم رندی اورتون رو انداخت بیرون و قهرمان رویال رامبل شد رویال رامبل ۲۰۰۶ . و رفت به ورستلینگ مانیا .

 

در هفته بعده رویال رامبل رندی درباره اددی حرف هایی زد و ری رو عصبانی کرد که ری بهش حمله کرد و رندی فرار کرد . کاره رندی و ری بزرگ شد بازیشون به نو وی ات کشیده شد و در نو وی ات رندی با نامردی تمام ری رو شکست داد و به ورستلینک مانیا رفت که بایدبا کارت بازی می کرد اما ری قهرمان رویال بود و بازی به تریب ترت مچ تبدیل شد که در ورستلینگ مانیا ۲۲ ری میستریو در اون بازی ۳ نفره قهرمان ورلد هوی وایت چمبیون شد و در جاجمنت دی با جی بی ال بازی کرد سره کمربند و باز هم خودش قهرمان بود و در ای سی دبلیو وان نایت استند با سابو بازی کرد که بازی ناتمام ماند و در گریت امریکن بش در مقابل بوکرت با دخالت چاوو بازی رو باخت و کمربند رو از دست داد .

 

بعد از اینکه چاوو دخالت کرد ری با چاوو درگیر شد خیلی شدید در نو مرسی ۲۰۰۶ در بازی انی ور مچ چاوو رو برد و در اسمک دان بارها برنده در سامر اسلم ۲۰۰۶ هم با دخالت ویکی ری باخت و در اسمک دان هفته بعد ویکی و ری و جاوو با هم بودند که ویگی با صندلی ری رو زد و در بازی های بعدی ای کویت مچ جاوو باضربه های بیخود و تکراری به بای ری تونست ببره اما بعد از ۶ ماه ری برگشت و ای کویت مج با جاوو بازی کرد و برنده شد . در اون مدتی که ری میستریو بازگشت یک مجله بسیار پر فروش به بیرون امد از طرف دبلیو دبلیو ای که فروش بسیار زیادی داشت این مجله از ری میستریو بود با کاور اسپایدر من بود .

 

در سال ۲۰۰۷ سایت شخصی ری میستریو یک بار هک شد .در سال ۲۰۰۷ مدتی ری میستریو با ام وی پی درگیر شد بازی های زیادی با ام وی پی انجام داد در اسمک دان بارها برد و چند باری هم باخت بازی هاشون به خوبی پیش می رفت قرار شد در ارماگدون با ام وی پی سره یو اس چمپیون بازی کند بازی هم کرد خیلی خوب کار می کرد اما ام وی پی رینگ رو ترک کرد و داور هم تا ۱۰ شمرد و ام وی پی برنگردش تو رینگ و بازی رو هم ری برد اما به قانونی که در دبلیو ای هستش ام وی پی قهرمان باقی ماند .

در سال ۲۰۰۷ بیشتر مصدوم بوده اما بعد از بازگشتش به دبلیو ای با باتیستا بازی کرد و اون بازی رو برد و توانست برای قهرمانی بره اونطور که باتیستا بازی می کرد و پیروز می شد در مقابل دیگران قرار شد بازی در انفورگیون بین باتیستا و کالی و ری میستریو برگزار بشه که سره کمربند بود بازی خوبی بود باتیستا و ری زیاد با هم درگیر نشدند اما اولین ضربه رو ری به باتیستا زد و اون خودش شروع کرد در اخر هم باتیستا توانست برنده بشه و قهرمان هم شد در اخر بازی ری میستریو برای باتیستا دست زد و باتیستا هم خندید .

 

در نو مرسی با فینلای بازی کرد بازیشان نا تمام ماند در سایبر ساندی ۲۰۰۷ هم با فینلای بازی کرد که استرچر مچ بود که باز هم ری میستریو برد در اسمک دان هم چند باری بازی کردند و در راو هم بازی کردند که بیشتر ری برد . ری میستریو در سوروایور سریس با تیم تریبل اج بود که توسط اوماگا حذف شد .ری در تورنمنت بیت کلاک مج با ۳ نفر بازی کرد که در اون بازی تونت ادج رو با زدن ۶۱۹ پین کند و به قهرمانی برود برای کمربند ورلد هوی وایت چمپیون . ری در رویال رامبل با ادج بازی کرد بازی رو برنده بود اما ویکی بای داور رو کشید و ری هول شد و یک اسبیر از ادج خورد در اسمک دان ری به ویکی یک ضریه ناخاسته زد .

 

دوباره قرار شد در نو وای اوت با ادج بازی کنه اما مصدوم بود ری از دست بازی رو باخت در اسمک دان بیگ شو به ری حمله کرد و به دستش ضربه می زد مصدومیت ری بیشتر شد به همین دلیل دوباره ری رفت . فنیشیر ری میستریو ۶۱۹ نام دارد که بسیار زیبا و قوی می باشد . در حال حاضر ری میستریو در استراحت به سر می برد و مصدوم می باشد . کمپانیه دبلیو دبلیو ای در ماه جون یک مجله ای از ری میستریو برای ماه جولای به بیرون دادند که عکس بسیار زیبای ری میستریو رویش بود .

[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 15:25 ] [ مرتضی رحیمی ]

زندگی نامه آندر تیکر زندگی نامه آندر تیکر

مارک ویلیام کالاوی (به انگلیسی: Mark William Calaway)‏(متولد ۲۴ مارس ۱۹۶۵)، یکی از معروفترین کشتی‌گیران حرفه‌ای آمریکایی است که با عنوان آندرتیکر (به انگلیسی: The Undertaker)‏ به معنی مامور کفن ودفن) وارد رینگ می‌شود. وی هم اکنون در اسمکدان فعّال است. او به مدت بیست و یک سال با کمپانی دبلیودبلیوای همکاری کرده‌است.

 

 

 

مارک کالاوی کشتی حرفه‌ای را ازWCCW (World Class Championship Wrestling) در سال ۱۹۸۴ آغاز نمود. سپس او به World Championship Wrestling در سال ۱۹۸۹ رفت. وقتی که WCCW قراردادش را تمدید نکرد، او در سال ۱۹۹۰ به دبلیودبلیوای پیوست و تا هم اکنون با این کمپانی همکاری کرده‌است. اندر تیکر دو لقب کاملا متضاد یکدیگر دارد: مرد مرده(به انگلیسی: dead man)‏ و نمرده(به انگلیسی: undead)‏ که سرچشمهٔ آنها از شخصیت‌های مختلف وی در طول سال‌ها است. او با مامور کفن و دفن غربی در سال ۱۹۹۰ شروع کرد و در پایان دهه‌ی۹۰، با عنوان رهبر تاریکی بازی کرد. قبل از بازگشتش به مرد مرده در مارس سال ۲۰۰۴، با عنوان امریکایی عوضی(یک موتور سوار) که از ۲۰۰۰ تا۲۰۰۳ از آن استفاده کرد نیز بازی کرد. بازی‌هایی که او تخصص آنها را دارد، مسابقهٔ تابوت، زنده دفن شده، جهنم در قفس، آخرین سواری هستند.

 

کین (به انگلیسی: Kane)‏ به عنوان برادر وی خوانده می‌شود،(البته این دو، هیچ نسبت فامیلی در دنیای واقعیت با یکدیگر ندارند). اندر تیکر در رسلمینیا رکورد شکست ناپذیری ۲۰-۰(۲۰بازی،۲۰برد) را دارد. در کنار تمام موفقیت‌ها و افتخارات، کالاوی سابقهٔ ۸ قهرمانی را دارد: چهار بار قهرماندبلیو دبلیو ای، سه بار قهرمانی سنگین وزندبلیو دبلیو ای با عنوان اندر تیکر، و یک قهرمانی سنگین وزنuswa با عنوان خدای شکنجه. همچنین او یک بار قهرمان هارد کر دبلیو دبلیو اف، هفت بار قهرمان تگ تیم جهان و شش بار قهرمان تگ تیم، و یک بار قهرمان تگ تیم WCW، شده همچنین او برندهٔ رویال رامبل سال ۲۰۰۷ شد. او توسط دبلیو دبلیو ای به عنوان ترسناک‌ترین تمام تاریخ مسابقات معرفی شده‌است. همچنین کالاوی، کسی است که در اولین مسابقهٔ برند راو بازی کرد.

 

او دوران حرفه‌ای خود را از سال ۱۹۸۴ و در WCCW شروع کرد و چندین عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. سپس از سال ۱۹۹۰ به NWA پیوست. در همین بین NWA یا اتحادیه کشتی ملّی به WCW یا کشتی قهرمانی جهانی تبدیل گشت. کالاوی در WCW با نام مارک سنگدل به همراه دن اسپایوی یا با نام مستعار خطرناک (Dangerous) م تیم شده بود. ، وی با اینکه در WCW، جانی ایس و برایان پیلمن را شکست داد؛ امّا در یک رقابت سخت از لکس لوگر شکست خورد. پس از این شکست، کمپانی WCW قرارداد با او را تمدید نکرد و همین موجب شد تا کالاوی با وینس مکمن در WWF قرارداد بسته و به WWF بپیوندد. هیچ باخت در مسابقات رسلمینیا۲۰-۰رکورد استثنایی آندرتیکراست، او در بین تمام کتی گیرانwweوwwfسابق بعد از شاون مایکلز دوم است

 

بالاخره آندرتیکر پس از هفت سال تلاش در کشتی کج، در سال ۱۹۹۰ خود را به فینال سنگین وزن جهان رساند. آن زمان فقط ۲۵ سال داشت و تجربهٔ زیادی نداشت؛ از سوی دیگر حریف او یکی از اسطوره‌های تاریخ کشتی کج هالک هوگان بود. بیشتر مردم فکر می‌کردند که آندرتیکر شانسی به فینال رسیده و حتما بازی را به هالک هوگان می‌بازد. پس از ورود آندرتیکر و هالک هوگان به رینگ، هالک هوگان مدام این ور و آن ور می‌رفت و می‌خواست تشویقش کنند. برعکس آندرتیکر متمرکز کنار رینگ ایستاده بود و کاری نمی‌کرد. بازی شروع شد و تقریبا یکنواخت گذشت. بازی حدود ۱۳:۱۰ دقیقه طول کشید. آخر بازی آندرتیکر با فینیشر معروف خود سر هالک هوگان را به صندلی که یار اندرتیکر آورده بود کوبید و هالک هوگان بی هوش شد. سپس آندرتیکر کارش را تمام کرد و او را برد و پس از خروج از رینگ و گرفتن کمربند جهان، هالک هوگان حدود ۴:۳۰ دقیقه طول کشید که به هوش آید. حتی اشک بر روی چشمان بسیاری از تماشاچیان دیده می‌شد.

 

چند روز بعد هالک هوگان کمربند جهان را از آندرتیکر پس گرفت و او را شکست داد

 

کالاوی در WWF/E کار خود را با عنوان آندرتیکر در سوروایور سریس۱۹۹۰ آغاز کرد. پس از مدّتی، پاول بیرر (Paul Bearer) را به عنوان مربّی همراه برگزید. پاول برر، جامی فلزی را با خود به همراه داشت که با آن آندرتیکر را مسخ می‌نمود و به او قدرت می‌بخشید. آندرتیکر در رستلمینیا جیمی اسنوکارا شکست داد. پس از چند مسابقهٔ دیگر، در سوروایور سریس ۱۹۹۱ علیه هالک هوگان (Hulk Hogan) مبارزه کرد و نخستین عنوان قهرمانی خود را از آن خود نود. البته هوگان پس از چند روز، در مبارزه‌ای سنگین او را شکست داد و کمربند قهرمانی را پس گرفت. آندر تیکر در رستلمینیا۸، هم تیمی و متّحد خود جیک رابرتز (Snakes Robert) را شکست داد(سال ۱۹۹۲). او همچنین علیه برزکر brezekker مبارزه کرد و پیروز گشت. در سوروایور سریس ۱۹۹۲ نخستین مسابقهٔ تابوت (Casket match) بین آندرتیکر و کامالا Kamala (مبارز فوق سنگین وزن سیاه پوست که خود را شبیه آدمخوران آفریقایی آرایش می‌کرد) انجام شد که در آن مسابقه، آندرتیکر پیروز شد.

 

آندرتیکر در سال ۱۹۹۳ مسابقاتی طاقت فرسا علیه جاینت گونزالس (بلند قامت‌ترین کشتی گیر کج تا به امروز) در رستلمینیا۹ و سامراسلم ۹۳ انجام داد و در هر دو نبرد پیروز شد. همچنین چند بار هم علیه یوکوزونا Yokozuna (کشتی گیر فوق سنگین وزن که حدود ۲۷۰ کیلوگرم وزن داشت) مبارزه نمود.

 

 

زندگی نامه آندر تیکر زندگی نامه آندر تیکر

 

 

آندرتیکر برای کسب عنوان قهرمانی در رویال رامبل ۹۴، می‌بایست به مصاف یوکوزانا، قهرمان آن زمان می‌رفت. این مسابقه به صورت (Casket match) برگزار شد که در آن، یوکوزانا با کمک چند کشتی دیگر وی را شکست داد. آندرتیکر که از ناحیهٔ پشت آسیب دیده بود، مجبور شد تا چند ماه به استراحت بپردازد. پس از برگزاری مسابقات رستلمینیا۱۰ مرد میلیون دلاری تد دیبیاسی (Million dollar man) آندرتیکر بدلی را به مردم معرّفی کرد. آندرتیکر واقعی پس از گذراندن دوران استراحت، به رینگ بازگشت و در سامراسلم ۹۴، آندرتیکر بدلی را قهرمانانه شکست داد. ضمن آنکه چند ماه بعد در سوروایور سریس همان سال و در یک مسابقهٔ تابوت موفّق شد تا از یوکوزانا انتقام بگیرد. در همین دوران بود که آندرتیکر با نور پردازی پیشرفته تر، جنگهای روانی، گریمهای ترسناک و صحبت کردن در غیبت، شخصیّت ماورایی و هولناک خود را ارتقا داد.

 

رقابت بین آندرتیکر و اعضای میلیون دلار (شاگردان تد دیبیاسی) در این دوران بسیار پر طرفدار شده بود. آندرتیکر موفّق شد تا بم بم بیگلو و کینگ کونگ باندی را شکست دهد. در رستلمینیا۱۱ هنگامی که علیه کینگ کونگ باندی مبارزه می‌کرد، کاما (Kama) در مسابقه دخالت کرد و جام فلزی آندرتیکر را به زور از پاول برر گرفت. مدّتی بعد جام را ذوب کرد و از فلزش گردنبند ساخت. دشمنی آندرتیکر و کاما به مبارزات بین آن دو در سامراسلم۹۵ و این یور هاوس منتهی شد و با پیروزیهای آندرتیکر خاتمه یافت.

 

آندرتیکر در رستلمینیا ۱۲ رو در روی دیزل قرار گرفت که با پیروزی علیه این حریف قدرتمند، رکورد پیروزی‌هایش را در رستلمینیا به ۵ رسانید. رقیب سرسخت دیگر او منکایند بود که درگیری بین آنها بسیار جدی شده بود. در سامراسلم ۹۶ مبارزه اتاق جوش (Boiler room) بین آن دو انجام گرفت. پاول برر که تغییر موضع داده بود، با جام فلزی به آندرتیکر حمله کرد و این امر به پیروزی منکایند انجامید. آندر تیکر برای انتقام، مبارزه‌ای را به نام زنده‌به‌گور (Buried alive) ترتیب داد. در این مبارزه، برنده می‌بایست بازنده را زنده دفن کند. آندرتیکر با وجود کسب پیروزی علیه منکایند، با دخالت چند مبارز مواجه شد. آنها آندرتیکر را در گور دفن کردند. در سوروایور سریس ۹۶ بین آندرتیکر و منکایند مبارزه‌ای دیگر برگزار شد. آندرتیکر در صورت پیروزی می‌توانست پاول برر را که در قفسی محبوس و از سقف آویزان بود به چنگ آورد. با وجود کسب پیروزی، گروه اکزکیوشنر (Executioner، اعدام‌گر) وارد رینگ شد و کمک کرد تا پاول برر فرار کند. آندرتیکر علیه اعدام‌گر در این یور هاوس مبارزه کرد و او را به سختی شکست داد.

 

بازگشت تیکر در RAW Super show:بالاخره اندرتیکر در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۱۲ یک شب پس از ROYAL RUMBLE 2012 بعد از گذشت ۱۰ ماه دوری از میادین بازگشت و بار دیگر رو در روی TRIPLE H قرار گرفت وبه او فهماند که می‌خواهد بار دیگر اینبار در WRESTLE MANIA 28 با او مبارزه کند. و توانست برای بار سوم او را در WRESTLE MANIA 28 شکست دهد و به رکورد افسانه‌ای ۲۰-۰ برسد. در پایان مسابقه شان مایکلز داور مسابقه به همراه اندرتیکر از triple h تقدیر کردند زیرا این مسابقه اخرین مسابقه حرفه triple h بود و او از مسابقات کشتی برای همیشه خدا حافظی کرد(گر چه در سامراسلم بازگشت و با براک لزنر مسابقه داد و مسابقه را باخت.

 

 

ازدواج‌های آندرتیکر

 

آندرتیکر در زندگی اش سه بار ازدواج کرد. ازدواج او با همسر اولش جودی لاین هم زمان با ورود او به کشتی کج در سال ۱۹۸۹ بود. آندرتیکر و جودی صاحب دو پسر شدند. گانر، در سال ۱۹۹۳ و کوین در سال ۱۹۹۶ به دنیا آمد. سرانجام آندرتیکر و جودی پس از ده سال در سال ۱۹۹۹ از هم جدا شدند.

آندرتیکر یک سال بعد با دخترعمویش سارا کالاوی ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دو دختر به نام‌های چاسی و گراسیه بود. چاسی در سال ۲۰۰۲ و گراسیه در سال ۲۰۰۵ به دنیا آمدند. سرانجام آندرتیکر از سارا هم جدا شد.

بالاخره پس از دو سال دوستی آندرتیکر و میشل مککول، دو کشتی گیر معروف اسمکدان WWE با هم ازدواج کردند.

 

 

 

افتخارات آندرتیکر

 

قهرمان دبلیو دبلیو ای/اف: ۴ بار

قهرمان سنگین وزن جهان: ۳ بار

قهرمان کمربند World Tag Team: برای ۶ بار: ۱ بار با راک – ۱ بار با بیگ شو – ۱ بار با استیو آستین – ۳ بار با کین

قهرمان Hardcore در WWF: برای ۱بار

اولین قهرمانی جهانی اش در سال ۱۹۹۰: پس از شکست هالک هوگان

نباختن هیچ بازی تک به تک در WWF: در سال‌های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۳

نباختن هیچ بازی: در ۲۰ مسابقه رستلمنیا

۲۰بازی، ۲۰برد: در رستلمنیا

قهرمان رویال رامبل: در سال

 

[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 15:8 ] [ مرتضی رحیمی ]

بیو گرافی ادج


نام اصلی:Adam Copeland

لقب:Edge

تاریخ تولد:30اکتبر1973(33ساله)

محل تولد:Originally from Orangeville, Ontario

وضعیت:متهل

وزن:240 lbs

قد:6'4

مربیان او:

Ron Hutchison

Sweet Daddy Siki

Bret Hart

Leo Burke

Stu Hart

Dory Funk Jr

Tom Prichard

تاریخ ورود به کشتی کچ:(20ساله)1993

لقبهای دیگر:Sexton Hardcastle.......Adam Impact

حرکت پایانی:

The Downward Spiral
The Edgecution
The Spear

حرکتهای مورد علاقه که زیاد استفاده میکنه:

The Spear

Missile Dropkick

Edge-O-Matic

The Crossbody

The Edgecator

Half Nelson Sitout Facebuster

Flying Spear

Electric Chair Drop

One Man Conchairto


دشمنان:
The J.O.B. Squad
The Ministry
The Hardy Boyz
The Dudley Boyz
Lance Storm
Christian
Rhyno
William Regal
Booker T
Kurt Angle
Chris Jericho
Eddie Guerrero
Chavo Guerrero
Evolution
Randy Orton
Chris Benoit
Shawn Michaels
Kane
Matt Hardy
Ric Flair
Mick Foley
John Cena
Rob Van Dam

و خیلی های دیگر که زیاد مهم نبوده اند 

ولی در پایان باتیستا و آندرتیکر مهمترین هاش بوده است

 
افتخارات ادج:

او یک بار کمربندICW/MWCW Mid-West Unified Tag Team titleو یک بار کمربندSSW Tag Team titleرو داشته.

او همچنین2سال کمربندICW Street Fight Tag Team titles رو داشته.

در24جولای1999با شکست دادنJeff Jarrett توانست کمربندWWF Intercontinental title رو بگیره.

در2آپریل2000به همرا یار خود یعنیChristianبا شکست دادن گروهThe Dudley Boyz توانستند کمربندWWF Tag Team titles رو بگیرند.

در25جون2000به همراه یارش یعنیChristianبا شکست دادن گروهToo Cool توانستند کمربندWWF Tag Team titles رو بگیرند.

در22اکتبر2000با همراهChristianبا شکست دادن گروهThe Hardy Boyz توانستند کمربندWWF Tag Team titles رو بگیرند.

در10دسامبر2000به همراهChristianتوانستند با شکست دادن Bull Buchanan & Goodfather کمربندWWF Tag Team titles رو بگیرند.

در19دسامبر2000به همراه یارش یعنیChristianبا شکست دادنRock & Undertaker توانستند کمربندWWF Tag Team titles رو حفظ کنند.

در19مارچ2001به همراه یارش یعنیChristianبا شکست دادن گروهThe Hardy Boyz توانستند کمربندWWF Tag Team titles رو بگیرند.

در1آپریل2001به همراهChristianتوانست با شکست دادن گروهThe Dudley Boyz کمربندWWF Tag Team titles رو بگیره.

او همچنین نفر اول کینگ آف رینگ2001 شد.

در30آگوست2001با شکست دادنLance Storm توانست کمربندWWF Intercontinental title رو بگیره.

در21اکتبر2001با شکست دادنChristianتوانست کمربندWWF Intercontinental title رو حفظ کنه.

در19 نوامبر2001با شکست دادنTestتوانست کمربندWWF Intercontinental title رو حفظ کنه.

در4جولای2002به همراه یارشHulk Hogan توانست با شکست دادنBilly & Chuck کمربندWWF Tag Team titlesرو بگیره.

در19آپریل2004به همراه یارش یعنیChris Benoit توانست باشکست دادنRic Flair & Batista کمربندWWE World Tag Team titles رو بگیره.

در11جولای2004در ونجنس توانست با شکست دادنRandy Orton کمربندWWE Intercontinental title رو بگیره.

در نیو یرز رولشن2006با شکست دادن حریف خود یعنیJohn Cena توانست کمربندwweرو بگیره.

دیگر قهرمانی او هم در3جولای2006رخ داد.او با شکست دادن حریف خود یعنیRob Van Dam & John Cena توانست کمربندwweرو

[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:50 ] [ مرتضی رحیمی ]

اینم بیوگرافی جان سینا

نام اصلي:John Felix Anthony Cena

لقب:John Cena

تاريخ تولد:23آپريل1977

محل تولد:West Newbury, Massechusettes

وضعيت:مجرد

قد:6'3"

وزن:260 lbs

محل تعليم:Ultimate Univercity

تاريخ ورود به كشتي كچ:2001

لقبهاي ديگر: Prototype (UPW)......Doctor of Thugganomics

حركت پاياني:

The STF-U Submission

FU/Thuganomics 101


~(Modified Death Valley Driver)

The Proto-Bomb (in OVW)

aka The Killswitch (in WWE)

حركتهاي مورد علاقه كه زياد استفاده ميكنه:

You Can't See Me Stalling Suplex

Protoplex/Killswitch/Freestyle

Five Knuckle Shuffle

Dropkick

Elbow Smash

Rapper Punch

The Throwback (Running Neck Snap)

Missile Dropkick

Running Corner Attack

Spinebuster

Steel Chain Attack

Swinging Fishermanbuster

The Throwback (Running Neck Snap)

Pump It Up



دشمنان:

Chris Jericho
Billy Kidman
Brock Lesnar
The Undertaker
Eddie Guerrero
Chris Benoit
A-Train
Paul Heyman
The Big Show
Booker T
Kenzo Suzuki
Rene Dupree
Carlito Carribbean Cool
Jesus
Orlando Jordan
John Bradshaw Layfield
Kurt Angle
Edge w/Lita
Triple H
Umega
The Great Khali
Batista


john cena

 


افتخارات:

او يك بار كمربندUPW Heavyweight titleو يك بار كمربندOVW Heavyweight titleرو داشته.

او همچنين چند وقت به همراه يارش يعنيRico ConstantinoكمربندOVW Southern Tag Team titles رو داشته.

در14مارچ2004در رسمنيا20 با شكست دادن حريف خود يعنيBig Show توانست كمربندWWE United States title رو بگيره.

در3آكتبر2004 در نو مر30 با شكست دادن حريف خود يعنيBooker Tتوانست كمربندWWE United States title رو بگيره.

در19نوامبر2004 در اسمك دان با شكست دادنCarlito Cool توانست كمربندWWE United States title رو بگيره.

در3آپريل2005در رسمنيا21 با شكست دادن حريف خود يعنيJohn Bradshaw Layfield توانست كمربندwweرو بگيره.

در رويال رامبل2006 رخ داد.او با شكست دادن حريف خود يعنيEdgeتوانست كمربندwweرو بگيره.

او به جاي تريپل اچ با شان مايل صاحب کمربند تگ تيم راو شد.

و در بکلش 2007دز بازي 4 نفره بين رندي اورتون ادج شان مايکل توانست کمريند خود را حفظ کند.

و در جادجمنت دي 2007 توانست گريت خالي را شکست دهد و همچنان صاحب کمربند.

ودر one nighte Stand 2007 نيز تونست باز هم گرت خالي رو شکست دهدو همچنان صاحب کمربند.

 

[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:47 ] [ مرتضی رحیمی ]

[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:43 ] [ مرتضی رحیمی ]

 

کین(Kane)
نام واقعی : گلن یاکوبز - Glen Jacobs
اهل مادرید اسپانیا متولد 26 آوریل 1968
نام همسر واقعی : تیا - Tia
داستان اون با لیتا واقعی نبود.
دارای یک فرزند پسر
213 سانتیمتر قد و 148 کیلو گرم وزن(تقریباً).
اون هم چنین دارای مدرک دانشگاهی و اجازه ی تدریس هست.
اون با تمرین های دین مالنکو و ری کندی کچ حرفه ای رو یاد گرفت.
کار خودش رو مانند UnderTaker در کمپانی (USWA (United States Wrestling Association در سال 1993 شروع کرد با نام Doomsday.
در اون جا در ابتدا موفقیت چندانی کسب نکرد و ر 26 فبراری 1995 کار خودش رو در کمپانی (Smokey Mountain Wrestling(SMW با نام Uni Bomb شروع کرد.
در 7 آوریل همون سال به همراه Al Snow تونست قهرمان تگ تیم اون کمپانی بشه.
آگست 1995 وارد WWF شد با نام آیزاک یانکم در نقش یک دندون پزشک.
اولین فعالیتش کمک به جری لولر در مقابل برت هارت بود.
که موجب شد 27 همون ماه در سامرسلم با برت هارت بازی کنه که با DQ داور(به دلیل کمک لولر) شکست خورد.
23 سپتامبر 1996 آیزاک یانکم شد Fake Diesel یا دیزل قلابی و با تریپ کوین نش زمان دیزل بودنش میومد توی رینگ.
ولی کین باز هم موفقیت چندانی کسب نکرد و به USWA بازگشت.
اواسط سال 1997 باز هم اون رو در USWA دیدم.
13 جولای همون سال کین قهرمان جنوبی USWA شد(USWA Southern Title).
5 اکتبر همون سال (Bad Blood 1997) باز هم به WWF برگشت ولی این بار نه با نام دیزل قلابی بلکه با نام کین و با ماسک و اون لباس قرمز و سیاهش.
در بدو شروعش گفتن تو برادر UnderTaker خواهی بود بعد از این.
اون هم اولین بار با نام کین وقتی اومد که UnderTake با HBK توی فقس سر بسته بازی داشتن و با مداخله ی کین UnderTaker بازی رو باخت.
فردای اون روز کین اولین بازیش رو در WWF در مقابل برادران هاردی انجام داد و اون ها رو شکست داد(RAW).
اولین افتخار کین در WWF/E در کینگ آو د رینگ 1998 به تاریخ 28 جون بود.
اون با شکست دادن استون کلد استیو آستن در یک مسابقه ی اولین خون(هر کی اول سرش خون بیاد باخته) تونست برای اولین بار و فعلاً تنها بار WWE Champion فعلی بشه که اون موقع نامش WWF Fedoration Title بود.
البته فردای اون روز در RAW استون کلد استیو آستن کمربند رو پس گرفت.
از مسابقه های جالب کین میشه در برابر UnderTaker گفت که اکثراً جالب بودن.
ولی جالب ترین اون ها مسابقه ای بود که به نام Inferno Match.
کین سه بار اونو در مقابل UnderTaker دو بار(28 آوریل 1998 - آنفورگیون/22 فبرواری 1999 - RAW) و در مقابل HHH یک بار(23 سپتامبر 1999 - SD!) انجام داد که هر سه رو باخت.
بدون شک یکی از قدرتمندترین دوره های کین در WWF/E همین چند ماه اخیر بعد از بازگشتشه.
همون طور که میدونید بعد از جریان Kane vs Edge w/Lita که چند ماهی طول کشید کین برای فیلم برداری فیل جدیدش غیبش زد و پس از بازگشتش شد کاندیدای بازی برای WWE Title در برابر سینا و وقتی که اونو بیگ شو رأی نیاوردند سر تگ تیم RAW بازی کردند و بعد از پیروزیشون دو تاییشون مخصوصاً کین خیلی دارن سر و صدا میکنن.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

افتخاراتش در WWF/E

1 - WWF Fedoration Title که گفتم.
2 - WWF Tag Team Title به همراه منکایند با شکست د نیو ایجز آوت لاوز - The New Age (Out Laws (Road Dog , Billy Gunn در 13 جولای 1998
3 - WWF Tag Team Title به همراه منکایند در یک مسابقه ی فیتال 4 وی در RAW 10 آگست 1998
4 - WWF Tag Team Title به همراه X Pac با شکست جف جارت و مرحوم اون هارت در RAW در تاریخ 5 آوریل 1999
5 - WWF Hardcore Title با شکست بیگ شو و ریون در رستل منیا 17 در 1 آوریل 2001 در هاستن تکزاس.
6 - WWF Tag Team Title به همراه برادرش UnderTaker با شکست اج و کریستین - تاریخ و محل در پست اول همین صفحه - (Brothers Of Destruction).
7 - عنوان بین قاره ای WWF با شکست HHH در جاجمنت دی 2001 تاریخ 20 می.
8 - WCW Tag Team Title به همراه برادرش UnderTaker با شکست او هایر و پالومبو - تاریخ و محل و توضیحات بیش تر در پست اول همین صفحه - (Brothers Of Destruction).
9 - WWF Tag Team Title به همراه برادرش UnderTaker با شکست دی دی پی و کانیون - تاریخ و محل در پست اول همین صفحه - (Brothers Of Destruction).
10 - World Tag Team Title به همراه هاریکین با شکست لنس استروم و کریستین در 23 سپتامبر 2002 در RAW.
11 - عنوان بین قاره ای با شکست کریس جریکو در 30 سپتامبر 2002 در RAW.
12 - World Tag Team Title به همراه آر وی دی در یک مسابقه ی سه نفره در RAW در 31 مارس 2003.
13 - World Tag Team Title به همراه بیگ شو با شکست مورداک و لنس کید در تابو توزدی 2005 در 1 نوامبر.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

فینیشرها :
1 - Chokeslam
2 - Tombstone Pile Driver
نام فن هایی که اکثراً استفاده میکنه :
1 - Chokeslam From Hell
2 - Big Boot
3 - Tilt a Whirl Slam
4 - Clothesline From The Top Rope
 

[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:38 ] [ مرتضی رحیمی ]

 

 

اسم : Dalip Singh Rana

محل تولد : روستای دیرانا در استان هیماچال پرادش در كشور هندوستان

 تاریخ تولد : یك شنبه ، پنجم شهریور سال 1351 شمسی = 27 August 1972

محل رشد و بزرگ شدن : جنگلهای استان پنجاب در هندوستان

محل اقامت فعلی : شهر جالندهار در استان پنجاب در كشور هندوستان

قد : 2 متر و 22 سانتی متر وزن : 192 كیلوگرم (420 پوند)

لقب ها و نامهای داخل رینگ : Giant Singh ، The Great Khali

مربیان كشتی كج او : اردوی آموزشی حرفه ای كشتی در موسسه All Pro Wrestling (APW Boot Camp) در شهر هایوارد در ایالت كالیفرنیا آمریكا .

نام فن های معروف و ضربه های Finishing او : Overhead chop ، Choke toss into turnbuckle ،Release Baldo Bomb ، Big boot ، Single arm choke و Powerbomb (فن های اول و چهارم و پنجم فن های معروف در حمله های كشتی حرفه ای هستند).

وضعیت تاهل : متاهل است و نام همسرش Harpinder Kaur است.

 Dalip Singh Rana یك ورزشكار رشته بدنسازی و یك كشتی گیر حرفه ای هندی است. Singh در حال حاضر برای WWE در آمریكا و در گروه Smack Down كار می كند و نام داخل رینگ او ، Great Khali است. با قدر 222 سانتی متر او بلندترین سوپراستار در فهرست اسامی WWE است. قبل از آغاز فعالیت حرفه ای ورزشی خود ، Singh یك افسر پلیس در استان پنجاب در هندوستان و قهرمان بدنسازی و پهلوان ورزش Pehlwan در هندوستان بود ( Pehlwanكه Pahlwani هم گفته می شود یك جور ورزشی كشتی سنتی مخصوص كشور هندوستان است).

Dalip Singh در یك خانواده فقیر در روستای دیرانا در استان هیماچال پرادش در كشور هندوستان ، متولد شد و سومین فرزند از هشت فرزند خانواده بود. در دوره جوانی ، به عنوان كارگر در كنار جاده ، سنگ می شكست و پول مختصری دریافت می كرد تا كمك حال خانواده باشد. هنگامی كه درباره قد و قواره اعضای خانواده Singh از او سوال شد ، گفت كه تمام اعضای خانواده شامل پدر و مادر و فرزندان دیگر ، قد نرمال و طبیعی دارند و گفت كه فقط پدر بزرگش خیلی بلند قد بوده است. در سال 1993 میلادی ، هنگامی كه او به عنوان كارگر در تپه های هیمالیا مشغول به كار بود ، وضعیت زندگی او شروع به تغییر كرد. تا آن زمان او در چندین رشته ورزشی سعی خود را كرده بود و در همه آنها بسیار موفق هم بود. اما استعداد خارق العاده ای از خود در بدنسازی نشان داد. رییس كل اداره پلیس استان پنجاب توجهش به Singh جلب شد و به او كمك كرد تا به نیروی پلیس ملحق شود. این تغییر در شغل او به Singh اجازه داد كه بیشتر به تمرینات بدنسازی خود بپردازد و بالاخره عنوان آقای هند را در سال 1997 – 1998 بدست آورد. موفقیت و تلاش و كار سخت او ، به او اجازه داد تا در سال 1999 در آمریكا به عنوان كشتی گیر ، دوره ببیند ، جایی كه او مهارتهای خود را برای حضور در مسابقات رسمی و بزرگ ، توسعه داد و باعث شد چندین عنوان قهرمانی را در ژاپن كسب كند و هنوز هم در آنجا یك چهره بسیار محبوب است. برنامه زمانبندی آموزش Singh ، روزانه ، از دو ساعت آموزش سنگین در صبح و دو ساعت در بعد از ظهر تشكیل شده است. برای نگهداری از هیكل و سایز خود ، نیاز به یك رژیم غذایی دقیق و كامل و بسیار وحشتناك دارد. Singh روزانه ، 5 گالن شیر (19 لیتر) ، 5 عدد جوجه و دوازده تخم مرغ و مقادیر زیادی نان هندی (chapati) ، آب میوه و انواع میوه ها را می خورد. هدف Dalip Singh در زندگی ، حمایت از خانواده اش و كمك به تمام افراد محل زندگی اش است. او یك اسطوره و مربی فعال ، برای جوانان استان پنجاب است و آنها را تشویق می كند كه از مواد مخدر دور باشند و به شدت به آنها تاكید می كند كه با ورزش كردن به انضباط ، خودداری ، موفقیت و سلامتی ، برسند . او در روز چهارشنبه ، هشتم اسفند سال 1380 شمسی (27 February 2002) با Harpinder Kaur ازدواج كرد. هنگامی كه Dalip Singh ، یك كشتی گیر حرفه ای برای All Pro Wrestling در آمریكا شد ، اولین حضور او در اكتبر سال 2000 ، با نام Giant Singh بود كه به همراه با هم تیمی خود به نام Tony Jones در مقابل West Side Playaz 2000 قرار گرفت.

در روز دوشنبه ، هفتم خرداد سال 1380 ((28 May 2001 ، Brian Ong ، كشتی گیری كه آموزشهای مخصوصی در APW دیده بود ، داوطلب شد تا Dalip Singh روی او فن flapjack را اجرا كند (فنی كه كشتی گیر توسط حریف بلند شده و با صورت به زمین برخورد می كند). در اثر یك حركت اشتباه Brian Ong در هنگام بازی ، هنگامی طبق دستور مربی اش رفت تا به جای پشت Singh ، پیراهن او را بگیرد ، به زمین خورد و به شدت مجروح شد. او قبلا هم یكبار ضربه مغزی شده بود و بار دوم باعث شد كه او در یك وضعیت بسیار خطرناك قرار بگیرد. این مسئله باعث شد كه Singh به طور غیر عمدی باعث مرگ Brian Ong بشود. All Pro Wrestling در دادگاه در مقابل خانواده Brian Ong ، شكست خورد و مجبور شد 3/1 میلیون دلار خسارت به پدر و مادر Brian Ong بدهد. در ماه August سال 2001 ، Singh توسط رئیس انجمن كشتی Team 2000 به نام Masahiro Chono (كشتی كج كار ژاپنی) به New Japan Pro Wrestling (NJPW – انجمن كشتی گیران حرفه ای ژاپن – مانند WWE در آمریكا) آورده شد. همراه Singh مرد غول پیكر دیگری به نام Giant Silva بود. آنها با همدیگر بلند قد ترین Tag Team در تاریخ كشتی حرفه ای را با میانگین قد 44/218 سانتی متر تشكیل دادند و مجموع وزنشان به 47/365 كیلوگرم رسید. این دو برای اولین بار در ماه October سال 2001 در استادیوم شهر توكیو (Tokyo Dome ) با هم ، هم تیم شدند و توسط Masahiro Chono ، نام این Tag Team دو نفره " Club 7 " گذاشته شد.

 Dalip Singh و Giant Silva به همراه Masahiro Chono به عنوان اعضای " Club 7 " : این دو موفق شدند كشتی گیران Yutaka Yoshie ، Kenzo Suzuki ، Hiroshi Tanahashi و Wataru Inoue را در یك مسابقه Handicap Match و در حالی كه Giant Silva ، در آن واحد Hiroshi Tanahashi و Wataru Inoue را به زمین چسبانده بود ، شكست دهند. Singh برای اولین بار در یك رقابت Tag Team به همراه Hiroyoshi Tenzan ، در استادیوم توكیو در ماه January سال 2002 ، شكست خورد كه عامل این شكست همان Hiroyoshi Tenzan بود. او یك بار دیگر در ماه March ، در غالب یك Tag Team ، شكست خورد. در آن مسابقه ، Singh ، توسط Manabu Nakanishi به زمین چسبید و داور تا سه شمرد. بدترین شكست او در ماه August در استادیوم Tokyo Nippon Budokan بود كه در آنجا بعد از یك دعوا و مشاجره با Giant Silva ، توسط او در یك مسابقه تن به تن ، به زمین چسبانده شد و داور تا سه شمرد و بازی را باخت .

 ورود به WWE : در روز دوشنبه ، 12 دی سال 1384 شمسی (2 January 2006 ) ، Singh با WWE قرارداد امضا كرد و بعد به Deep South Wrestling رفت تا در آنجا پیش از حضور رسمی در WWE ، آموزش ببیند. ( Deep South Wrestling – DSW – و Ohio Valley Wrestling - OVW – دو موسسه وابسته به شركت WWE هستند و كشتی گیران قبل از حضور در بازیهای رسمی در آنجا آموزش می بینند كه البته OVW معروفتر از DSW است ) در كنار Shawn Daivari ، Singh بدون نام ، در تاریخ جمعه 18 فروردین سال 1385 (7 April 2006) در یك صحنه از بازی Smack Down آمد و Undertaker را بدون آمادگی قبلی ، در خلال بازی با Mark Henry از روی زمین بلند كرد و باعث شد این دو بعدا یك مسابقه با هم بدهند. هفته بعد او تحت عنوان " The Great Khali " معرفی شد. او اولین بار در رینگ Smack Down در تاریخ جمعه ، اول اردیبهشت سال 1385 شمسی (21 April 2006) در مقابل Funaki ظاهر شد و بازی را برد. در تاریخ جمعه ، 15 اردیبهشت سال 1385 شمسی (5 May 2006) ، كه شب مسابقات Smack Down بود ، Khali قرار دادی امضا كرد كه با Undertaker در روز یك شنبه ، 31 اردیبهشت سال 1385 (21 May 2006) در P.P.V ، Judgment Day ، رقابت كند. در همان شب او وسط یك مسابقه WWE Cruiserweight Championship كه بین حریفان قدر آن مسابقه یعنی ، Super Crazy و Kid Kash و Nunzioدر غالب یك مسابقه Triple Threat Match در حال برگزاری بود ، حمله كرد و هر سه آنها به علاوه Vito را به زمین كوباند. در رینگ مسابقات Smack Down در تاریخ جمعه 22 اردیبهشت سال 1385 شمسی (12 May 2006) ، JBL ، Khali را به جان Rey Mysterio انداخت. Khali در مقابل Rey Mysterio ، حدود 61 سانتی متر بلندتر و 5/113 كیلوگرم سنگین تر بود و خیلی راحت توانست در مقابل قهرمان سنگین وزن جهان ، پیروز شود. در مسابقه در مقابل Undertaker در Judgment Day 2006 ، Khali چندین ضربه محكم به Undertaker زد و در نهایت با یك ضربه پا كه به سر او زد ، او را شكست داد و موجب شد تا همچنان در WWE شكست ناپذیر بماند. در تاریخ جمعه ، 12 خرداد سال 1385 شمسی (2 June 2006) ، در رینگ Smack Down ، هنگامی كه Roddy Piper داشت بلد نبودن زبان انگلیسی Khali و زندگی گذشته او را مسخره می كرد ، Khali به همراه Daivari وارد رینگ شدند و Khali خشمگین ، Roddy Piper را ناك اوت كرد.

فعالیتهای هنری Khali : Singh نقش Turley را در نسخه 2005 فیلم سینمایی The Longest Yard (طولانی ترین حیاط) بازی كرد. او نقش یك زندانی نامتعادل با رفتار و خلق و خوی متغیر را بازی كرد. Dalip Singh در اولین نمایش نسخه 2005 فیلم سینمایی The Longest Yard :  آسیا از آمریكایی های جنایت كار دارند ، وگرنه او ذاتا عصبانی و خشن نیست

[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:33 ] [ مرتضی رحیمی ]

نام ها و القاب:

Black Tiger II,
Eddie Guerrero,
Eddy Guerrero,
El Caliente,
Mascara Magica
قد: 172 cm
وزن: 103 kg
تولد: October 9, 1967 --- El Paso, Texas
فوت: November 13, 2005 --- Minneapolis, Minnesota
مربی: Gory Guerrero
ورود به کشتی: 1987

تولد:
اددی گوئررو در روز ۹ اکتبر سال ۱۹۶۷ در خانواده ای ورزشی در ال پازو تگزاس دیده به جهان گشود.وی به همراه برادرانش Chavo ، Hector و Mando guerrero نزد پدر خود کشتی را آموختند.از سال 1987 به دنیای پر فراز ونشیب کشتی کج وارد شد.او کشتی را از زادگاه خود مکزیک شروع کرد وپس از پیشرفت چشم گیر در آنجا به مسابقات ژاپن و امریکا راه یافت.

افتخارات:
eddie پس از آن که در مسابقات مکزیک خوش درخشید برای انجام تورنومنتی به ژاپن سفر کرد.او پس از آن که در مسابقات حرفه ای ژاپن موفق شد Benoit را شکست دهد به چهره ای قدرتمند تبدیل شد.با ماسکی که eddie بر صورت خود می زد به او لقب Black Tiger یا ببر سیاه را دادند.سپس در مسابقات امریکا در یک بازی زیبا با حرکت پایانی خود (Frog Splash ) موفق شد Dean malenco را شکست داده و کمربند ECW را از آن خود کند.سپس در سال ۲۰۰۰ در گروهی رویایی با ستارگان WCW یعنی Benoit , Perry Saturn و Dean Malenko همگروه شد و تحت عنوان گروه The Radicalz مشغول به کار شد.پس از Wrestle mania ۲۰۰۰ به او لقب Latino Heat داده شد.در این مسابقات eddie با کمک دوست خود Chyna بر Chris Jricho غلبه کرد و کمربند WWF European Championship را صاحب شد.در این زمان بین eddie و Chyna در مقابل essa rios و Lita بر سر کمربند اروپا درگیری هایی بوجود آمد.اما چندی بعد رابطه eddie و chyna برهم خورد و این دو رقیب سر سخت یکدیگر شدند.Chyna به رابطه دوستی با Billy Gunn پرداخت و eddie کار خود را در Radicalz ادامه داد.چندی بعد eddie با شکست دادن Billy Gunn کمربند Intercontinental Championship را صاحب شد.در Wrestle Mania X-Seven ۲۰۰۰ با کمک دوستان خود Saturn و malenko موفق شد Test را شکست دهد تا صاحب کمربند اروپا باقی بماند.در سال ۲۰۰۲ با شکست دادن CM Punk و Rey Misterio, Jr صاحب کمربند IWA Mid-South Heavyweight Championship شد.اما چندی بعد این کمربند را به cm punk باخت.eddie guerrero در April ۱ سال ۲۰۰۲ به Raw بازگشت و در Backlash ۲۰۰۲ با شکست دادن Rob Van Dam کمربند Intercontinental Championship یا همان بین قاره ای را از او گرفت.در روز August ۱ سال ۲۰۰۲ eddie و Benoit رسما به تیم Smack Down پیوستند.با بوجود آمدن مسابقات Tag team champion قدرتنمایی eddie بیشتر احساس شد.در Survivor Series ۲۰۰۲ تیم دونفره eddie و chavo guerrero با شکست دادن Edge و Rey mysterio صاحبان مربند WWE Tag team champion شدند.در این زمان بین برادران guerrero مشکلاتی بوجود آمد تا eddie با Tajiri تشکیل تیم دونفره دهد.آنها در Judgment Day۲۰۰۲ با شکست Roddy Piper و Sean O'Haire صاحب کمربند WWE Tag team champion شدند.eddie در تورنمنت ۲۰۰۳ امریکا Chris Benoit را شکست داده و برای اولین بار کمربند WWE United States Champion را گرفت.در SummerSlam ۲۰۰۳ با شکست دادن Rhyno و Benoit و Tajiri در یک بازی ۴ نفره کمربند را نزد خود حفظ کرد.در همین سال eddie در بازی که بر سر کمربند امریکا بود در پارکینگ موق شد John Cena را شکست دهد و کمربند را حفظ کند.در ۲۰۰۳September ۱۶, باشکست دادن The World's Greatest Tag Team کمربند دو نفره نزد برادران Guerrero باقی ماند.در No Mercy 2003 و در بازی که بر سر کمربند United States Championship بود Big Show بر eddie غلبه کرد و صاحب جدید این کمربند شد.چندی بعد برادران Guerrero کمربند دو نفره را هم به Basham Brothers باختند.یکی از افتخارات eddie قهرمانی در Royal Rumble ۲۰۰۴ بود که او را به انجام مسابقه فینال با Brock Lesnar آن هم بر سر ارزشمندترین کمربند wwe یعنی WWE Champion وا داشت که در No way out ۲۰۰۴ و در شبی به یاد ماندنی Brock Lesnar را مغلوب کرد و به بزرگترین افتخار چندین ساله خود در دنیای wwe نایل شد.سپس در WrestleMania XX موفق شد Kurt Angle را شکست داده و کمربند را حفظ کند.چندی بعد برای انجام بازی دونفره با Angle و eddie , carlito برای هم تیمی خود John Cena را برگزید.نفر بعدی که به عنوان هم تیمی دوران بازی eddie با او بود Booker T بود.اما پس از عدم موفقیت برای کسب کمربند دو نفره Rey Mysterio به eddie پیوست تا در No Way Out ۲۰۰۵ با شکست Basham Brothers صاحب WWE Tag team champion شوند.پس از آن با بوجود آمدن مشکلات بین این دو آنها رقیب خونین هم شدند.سپس tag team بین eddie guerrero و Batista صورت گرفت.این آخرین تیم دونفره زندگی eddie guerrero بود.

مرگ:
۱۳ نوامبر ۲۰۰۵:پس از گذشت دو روز از بازی eddie با Mr.Kennedy اددی در هتل محل اقامت خود واقع در مینا پلیس که برای پیوستن به گروه Raw/Sd به آنجا آمده بود مستقر شد.خبرنگاران که قصد مصاحبه با وی را داشتند موفق به انجام این کار نشدند.اددی به آرامی به آنها می گفت فردا ساعت ۷ صبح اماده مصاحبه هستم.اکنون خسته ام.چاوو برادر زاده اددی هم که از پشت در با برادرش صحبت می کرد با پاسخی از سوی اددی مواجه نمی شد.چند تن از مردم هدایای خود را برای اددی می آوردند وآنهارا پشت درب اتاق او می گذاشتند.به نظر می رسیدخود وی از مرگش تا حد زیادی آگاه بود و برای رهایی از آن تلاش نمی کرد.اددی که ساعاتی نه چندان از تولد ۳۸ سالگی اش می گذشت دارای سه دختر بود.اولین کسی که جنازه او را می بیند دختر چهارده ساله اوست.پس از این که خبر فوت او به همه می رسد تلویزیون برنامه ای ویژه ی زندگی و افتخارات این مرد افسانه ای پخش می کند.مصاحبه با هم اتاقی اددی در مکزیک هم قسمتی از این برنامه تلویزیونی بود. سایت اختصاصی کشتی کج WWE.Com خبر را این گونه می دهد:

" جامعه کشتی در غم بزرگی فرو رفت.اددی گوئررو در هتل محل اقامت خود واقع در میناپلیس در مینه سوتا لحظاتی پیش دیده از جهان فرو بست.این خبر را همسر وی Vickie guerrero که به همراه دخترانشShaul و Sherilyn و Kaylie Marie به همراه برادر اددی Chavo در آن محل حضور دارد به ما داد."

بلافاصله پس از این خبر چاوو گوئررو برادر اددی به همراه Vince Mcmohan در مصاحبه ای مطبوعاتی به دلایل مرگ اددی می پردازند.هردو سر در گم به نظر می رسیدند و دلیل این واقعه را نمی دانستند.

پس از آزمایش کالبد شکافی برروی بدن اددی دکت دلیل اصلی فوت او را نارسایی قلبی اعلام کرد.او گفت اددی از قلب خود خیلی زیاد کار کشیده و قلب او بزرگ شده بود.مصرف مشروبات الکلی در چهارسال پیش هم دلیل دیگر مرگ وی بود.همسر اددی گفت:اون بعد از هر مسابقه بلافاصله به من زنگ می زد و با خوشرویی با من حرف می زد.من فهمیدم که حتما اتفاقی افتاده.وقتی زنگ زدم خیلی خوب صحبت نمی کرد. می گفت از خستگی...(باگریه)..صدای اون واسه من بهترین چیز بود .من دیگه خنده های اونو از دست دادم.تازه میخواستیم چهارمین سال ترک الکل اون رو جشن بگیریم.اما.....

۱۴ نوامبر ۲۰۰۵: آخ
مراسم بزرگداشت و تکریم اددی در صحنه ای کاملا سوزناک ودر میان اشک ها ودست نوشته های تماشاچیان برای اددی برگزار شد.پایان بخش این مراسم صحبتهای John Cena در باره بزرگ مرد خانواده WWE بود.جان سینا کمربند خود را روی تی شرت اددی"Im your papi" قرار می دهد.

۱۵ نوامبر ۲۰۰۵: ناراحت
مراسم تدفین مرحوم اددی در فضایی کاملا خودمانی وساده (به دستور همسر اددی) در Arizona برگزار شد.دراین مراسم اقوام نزدیک او به همراه کشتی گیران و دوستان او حضور پیدا کردند.در حالی که در سالن همه کشتی گیران جمع بودند تصاویری از تماشاگران دیده می شد.پسر کوچکی که در آغوش پدر خود مشغول گریه کردن بود.اشک های معنا دار تماشاگران جلوه خاصی به این مراسم داده بود.در همین صحنه در میان اشک های Big show ، Kurt Angle، Chris benoit و ری میستریو به احترام eddie ده بار زنگ سالن با فاصله زمانی ۳ ثانیه به صدا در می آمد.این صدا در میان سکوت همگان هر کسی را به یاد eddie می انداخت.سپس از تلویزیون استادیوم صحنه های زندگی eddie با موسیقی که برای او ساخته بودند پخش شد

[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:29 ] [ مرتضی رحیمی ]

رسلمنیا ۱               سال ۱۹۸۵

ارزانترین فروشگاه کشتی کج KarajWWE.IR فروش کشتی کج 1985 خرید پستی کشتی کج 1985 

رسلمنیا ۲               سال ۱۹۸۶ 

ارزانترین فروشگاه کشتی کج KarajWWE.IR فروش کشتی کج 1986 خرید پستی کشتی کج 1986 

رسلمنیا ۳               سال ۱۹۸۷

ارزانترین فروشگاه کشتی کج KarajWWE.IR فروش کشتی کج 1987 خرید پستی کشتی کج 1987 

رسلمنیا ۴               سال ۱۹۸۸

ارزانترین فروشگاه کشتی کج KarajWWE.IR فروش کشتی کج 1988 خرید پستی کشتی کج 1988 

رسلمنیا ۵               سال ۱۹۸۹

ارزانترین فروشگاه کشتی کج KarajWWE.IR فروش کشتی کج 1989 خرید پستی کشتی کج 1989 

رسلمنیا ۶               سال ۱۹۹۰

ارزانترین فروشگاه کشتی کج KarajWWE.IR فروش کشتی کج 1990 خرید پستی کشتی کج 1990 

رسلمنیا ۷               سال ۱۹۹۱

ارزانترین فروشگاه کشتی کج KarajWWE.IR فروش کشتی کج 1991 خرید پستی کشتی کج 1991 

رسلمنیا ۸               سال ۱۹۹۲

ارزانترین فروشگاه کشتی کج KarajWWE.IR فروش کشتی کج 1992 خرید پستی کشتی کج 1992 

رسلمنیا ۹               سال ۱۹۹۳

ارزانترین فروشگاه کشتی کج KarajWWE.IR فروش کشتی کج 1993 خرید پستی کشتی کج 1993 

رسلمنیا ۱۰             سال ۱۹۹۴

ارزانترین فروشگاه کشتی کج KarajWWE.IR فروش کشتی کج 1994 خرید پستی کشتی کج 1994 

رسلمنیا ۱۱             سال ۱۹۹۵

ارزانترین فروشگاه کشتی کج KarajWWE.IR فروش کشتی کج 1995 خرید پستی کشتی کج 1995 

رسلمنیا ۱۲             سال ۱۹۹۶

ارزانترین فروشگاه کشتی کج KarajWWE.IR فروش کشتی کج 1996 خرید پستی کشتی کج 1996 

رسلمنیا ۱۳             سال ۱۹۹۷

ارزانترین فروشگاه کشتی کج KarajWWE.IR فروش کشتی کج 1997 خرید پستی کشتی کج 1997 

رسلمنیا ۱۴             سال ۱۹۹۸

ارزانترین فروشگاه کشتی کج KarajWWE.IR فروش کشتی کج 1998 خرید پستی کشتی کج 1998 

رسلمنیا ۱۵             سال ۱۹۹۹

ارزانترین فروشگاه کشتی کج KarajWWE.IR فروش کشتی کج 1999 خرید پستی کشتی کج 1999 

رسلمنیا ۱۶             سال ۲۰۰۰

رسلمنیا ۱۷             سال ۲۰۰۱

ارزانترین فروشگاه کشتی کج KarajWWE.IR فروش کشتی کج 2001 خرید پستی کشتی کج 2001 

رسلمنیا ۱۸             سال ۲۰۰۲

رسلمنیا ۱۹             سال ۲۰۰۳

 

رسلمنیا ۲۰             سال ۲۰۰۴

ارزانترین فروشگاه کشتی کج KarajWWE.IR فروش کشتی کج 2004 خرید پستی کشتی کج 2004 

رسلمنیا ۲۱             سال ۲۰۰۵

ارزانترین فروشگاه کشتی کج KarajWWE.IR فروش کشتی کج 2005 خرید پستی مسابقات کشتی کج 2005 

رسلمنیا ۲۲             سال ۲۰۰۶

ارزانترین فروشگاه کشتی کج KarajWWE.IR فروش کشتی کج 2006 خرید پستی مسابقات سال 2006 

رسلمنیا ۲۳             سال ۲۰۰۷

ارزانترین فروشگاه کشتی کج KarajWWE.IR فروش کشتی کج 2007 خرید پستی مسابقات سال 2007 

رسلمینا ۲۴             سال ۲۰۰۸

ارزانترین فروشگاه کشتی کج KarajWWE.IR خرید پستی کشتی کج 2008 فروش مسابقات سال 2008 

رسلمنیا ۲۵             سال ۲۰۰۹

ارزانترین فروشگاه کشتی کج KarajWWE.IR فروش مسابقات سال 2009 خرید پستی کشتی کج 2009 

رسلمنیا ۲۶             سال ۲۰۱۰

ارزانترین فروشگاه کشتی کج KarajWWE.IR فروش مسابقات سال 2010 خرید پستی کشتی کج 2010 

رسلمنیا ۲۷             سال ۲۰۱۱

فروش رسلمنیا 2011 خرید پستی رسلمنیا 2011 فروش رسلمنیا 27 خرید پستی رسلمنیا 27 فروشگاه کشتی کج KarajWWE.Com 

 

رسلمنیا  مهم ترین پی پر ویئ سال است که سالی یک

یک بار و معمولا در اوایل فروردین به وقت ایران برگزار

می شود.

این پی پر ویو از سال ۱۹۸۵ تا اکنون در حال فعالیت

می باشد ( شاون مایکل) لقب اقای رسلمنیا را برای 

خود دارد زیرا وی تنها کسی است که در تمامی رسلمنیا

[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:26 ] [ مرتضی رحیمی ]

نام: Chris Jericho
نام واقعی: Christopher Keith Irvine
تاریخ تولد: 1970
محل تولد: نیویورك
وزن: 101 كیلوگرم
قد: 177 سانتیمتر
تاریخ ورود به كشتی كچ: 1990
تمرینات زیر نظر: باشگاه برادران هارت
فن نهایی: Walls of Jericho
مهمترین مسابقات وی در ECW: (ورود سال 96)
به همراه Gedo توانست Storm و Yasuraoka را شكست دهد و كمربند Tag Tem جونیور را مال خود كند.
در هاردكور هیون 1996 توانست Pit Bull را شكست دهد و كمربند ECW TV را از آن خود كند.

وی آخرین مسابقه خود در ECW را در مقابل Too Cold Scorpio باخت و سپس به WCW رفت.





مهمترین مسابقات وی در WCW: (ورود اواخر سال 96)
در ‍ژوئن سال 97 توانست Syxx را شكست دهد و صاحب كمربند سبك وزن WCW شود.
در نوامبر سال 97 Scott Hall را شكست داد.
در شود اوت 98 سر كمربند سبك وزن توانست Rey Mysetrio را شكست دهد(بعد از مسابقه جریكو باعث آسیبدیدگی زانوی مستریو شد)
در سوپربراول 98 توانست Juventud Guerrera را شكست دهد.
در آنسرسورد 98 Dean Malenko را شكست داد.
در گریت آمریكن بش 98 مجددا Dean Malenko را شكست داد.(با DQ)
در آگوست 98 Stevie Ray را شكست داد تا به مصاف Booker T(قهرمان كمربند World TV) برود.
در هالووین هاوك 98 Raven را نابود كرد.
در شود اوت 99 در یك مسابقه " برهنه " Saturn را شكست داد.(بازنده باید در مقابل تماشاگران و *** میشد!)
سپس از سوی WWF دعوت شد و به این لیگ رفت.
مهمترین مسابقات وی در WWE: (ورود سال 99)
در آنفورگیون 99 X-Pac را شكست داد.(با DQ)
در آرماگدون 99 Chyna را شكست داد و كمربند IC را مال خود كرد.
در رویال رامبل 2000 Chyna و ***** Holly را در یك مسابقه سه نفره شكست داد.
در رستلمینیا 2000 توانست Benoit و Angle را در یك مسابقه سه نفره شكست دهد و كمربند Europian را از آن خود كند.
در آنفرگیون 2000 مجددا X-Pac را شكست داد.
در نومرسی 2000 در یك مسابقه قفس(Cage) برای بار چندم X-Pac را شكست داد.
در آرماگدون 2000 در یك مسابقه لست من استندینگ Kane را شكست داد.
در رویال رامبل 2001 در یك مسابقه نردبان Chris Benoit را شكست داد و كمربند IC را مال خود كرد.
در رستلمینیا 2001 William Regal را نابود كرد تا به كمربند IC بازگردد.
در اینساركشن 2001 مجددا Regal را شكست داد.
در جاجمنت دی 2001 به همراه Benoit توانست Edge و Christian را شكست دهد و صاحب كمربند Tag Team شود.
در سامراسلم 2001 Rhyno را شكست داد.
در نومرسی 2001 با شكست The Rock صاحب كمربند WCW شد.
در ربلیون 2001 Kurt Angle را شكست داد.
در ونجنس 2001 مجددا The Rock را شكست داد و از كمربند WCW خود دفاع كرد.
در رویال رامبل 2002 برای بار چندم The Rock را شكست داد از كمربند Undisputed خود دفاع كرد.
در آنفورگیون 2002 Ric Flair را شكست داد و كمربند IC را از آن خود كرد.
در نومرسی 2002 به همراه Christian توانست Booker T و Goldust را نابود كند و صاحب كمربند WWE Tag Team شود.
در نو وی آوت 2003 Jeff Hardy را شكست داد.
در آگوست 2003 در یك مسابقه Hair vs. Hair توانست Kevin Nash را ببرد.
در آرماگدون 2003 به همراه Christian توانست Trish Stratus و Lita را شكست دهد!
در بكلش 2004 Christian و Trish Stratus را شكست داد.
در بد بلود 2004 Tyson Tomko را نابود كرد.
در آنفورگیون 2004 با شكست Christian در یك مسابقه نردبان(Ladder) برای بار هفتم صاحب كمربند IC شد.
در سوروایوور سریس 2004 با همراهی Orton و Benoit و Maven توانست Triple H و Batista و Snitsky و Edge را شكست دهد.

[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:19 ] [ مرتضی رحیمی ]

اخبار -بیوگرافی-اطلاعات

 

 

 

نام اصلی:Michael Hickenbottom

لقب:Shawn Michaels

تاریخ تولد: 22 جولای 1965 (45ساله)

خداحافظی از کشتی کج: 2010

محل تولد:Born in Scottsdale, Arizona

وضعیت:متاهل

وزن: 225 lbs

قد: 6'0"

مربی او: Jose Lothario

تاریخ ورود به کشتی کچ : 1984

خداحافظی از کشتی کج: 2010

لقبهای دیگر او: Heart break Kid - HBK

The Main Event

حرکت پایانی: Sweet Chin Music

حرکتهای مورد علاقه که زیاد استفاده میکنه:

Flying Moonsault Attack

Figure Four Leglock

Inverted Atomic Drop

Running Forearm Attack

Pescado - Elbow Drop

Belly to Back Suplex

Teardrop Suplex

Dropkick

برخی از افتخارات:

3 بار قهرمان WWF Champion

1 بار قهرمان WWF European Champion

3 بار قهرمان WWF Intercontinental Champion

4 بار قهرمان WWF/E World Tag Team Champion

1 بار قهرمان World HeavyWeight Champion

3 بار قهرمان AWA World Tag Team Champion

1 بار قهرمان Central States Tag Team Champion

2 بار قهرمان AWA Southern Tag Team Champion

2 بار قهرمان TASW Texas Tag Team Champion

1 بار قهرمان TWA HeavyWeight Champion

برنده Royal Rumble در سال 1995

برنده Royal Rumble  در سال 1996

اولین Grand Slam Champion

و افتخارات دیگری که شان مایکلز تونسته کسب کنه

 

 

 

 

 

 

توضیحاتی درمورد برخی از افتخارات شان مایکلز:

در15می1986 به همراه یارش یعنیMarty Jannetty توانست با شکست دادن گروه The Batten Twins کمربندNWA Central States Tag Team titles رو بگیره.

در سال1987 به همراه یارش یعنیMarty Jannetty توانست با شکست دادنRose & Doug Somers کمربندAWA World Tag Team titles wرو بگیره.

در27دسامبر1987 به همراه یارش یعنیMarty Jannetty با شکست دادنRandy Rose & Dennis Condrey توانست کمربندAWA World Tag Team titles رو بگیره.

در26اکتبر1987 به همراه یارش یعنی Marty Jannetty توانست با شکست دادنMike Davis & Tommy Lane کمربندSouthern Tag Team titles رو بگیره.

در22نوامبر1987 با همراهMarty Jannetty توانست با شکست دادنMike Davis & Tommy Lane کمربندSouthern Tag Team titles رو حفظ کنه.

در8نوامبر1992توانست با شکست دادنThe British Bulldog کمربندWWF Intercontinental title رو بگیره.

در6جون1993 با شکست دادنMarty Jannetty توانست کمربندWWF Intercontinental title رو بگیره.

در28آگوست1994با شکست دادن گروهThe Headshrinkers به همراه یارشDieselتوانستند کمربندWWF Tag Team titles رو بگیره.

در رویال رامبل ۱۹۹۵ هم توانست نفر اول بشه

در23جولای1995 با شکست دادنJeff Jarrett توانست کمربندWWF Intercontinental title رو بگیره.

در رسمنیا12 با شکست دادنBret Hart توانست کمربندWWF Heavyweight title رو بگیره.

در رویال رامبل1996 توانست نفر اول بشه.

در رویال رامبل1997 با شکست دادنSycho Sid توانست کمربندWWF Heavyweight title رو بگیره.

در26می1997 به همراه یارش یعنیSteve Austinتوانست با شکست دادن Owen Hart & British Bulldog کمربندWWF Tag Team titles رو بگیره.

در سال1997 با شکست دادنThe British Bulldog توانست کمربندWWF European title رو بگیره.

در9نوامبر1997 با شکست دادنBret Hart توانست کمربندWWF Heavyweight title رو بگیره.

در سال 2002 توانست کمربندWWE) World Heavyweight title رو بگیره

در سال ۲۰۰۷ هم به همراه یارش جان سینا توانستند tag team rawرو ببرند

 

برخی دیگر از افتخارات شان مایکلز:

( برنده لوح های تقدیر  و Slammy Award )

برنده بهترین ورودی تصویری در سال 1996

برنده بهترین نقش در سال 1996

برنده شک دهنده ترین صحنه در سال 1996

برنده بهترین نقش منفی در سال 1996

برنده بهترین مسابقه Us West در سال 1996

برنده بهترین فینیشیر در سال 1997

برنده بهترین مسابقه  Us West در سال 1997

برنده بهترین مسابقه در سال 2008

افتخارات دبگر شاون

جزوه بهترین 5 سوپرستار در سال 1995 و 1997

انتخابی از سوی کمپانی برای بهترین BabyFace در سال 1996

برنده بهترین عداوت در سال 2004 با Triple H و Chris Benoit

برنده مسابقه سال در سال 1994

برنده بهترین Charismatic در سال 1995 و 1996

برترین تگ تیم سال در سال 1989 همراه با Mart Jannetty و The Rockers

برنده بدترین دشمنی در سال 2006 در مقابل شین و وینس

برنده Pro Wrestling lllustrated در سال های 1993 , 19944 , 1995 , 1996 , 2004 , 2005 , 2006 , 2007

برنده نفره اول در بین 500 کشتی گیر جهان در مجله های کشتی کج

برنده بهترین کشتی گیر در سال 1995 و .....

[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:17 ] [ مرتضی رحیمی ]

ام رایج در کشتی کچ: باتیستا-نامتولد: 18 ژانویه ی 1969 مصادف با دی ماه 1348 شمسی.-زادگاه: آرلیتون ویرجینیا Kahn (WXW)
Demon of the Deep (OVW)
Deacon Batista (WWE)
David Batista (WWE) واقعی: David Bautista
-تاریخ
-حرکت پایانی: باتیستا بامب ملقب به دمون بامب
-دیگر فنون:
Spear
Spinebuster
Strong Clothesline
Doublehand Choke Lift
Elevated Half Crab
Elbow Face Stretch
Hammerlock and Arm Bar

بیوگرافی و زندگینامه کامل باتیستا..

-نام رايج در کشتي کچ: باتيستا
-نام واقعي: David Bautista
-تاريخ تولد: 18 ژانويه ي 1969 مصادف با دي ماه 1348 شمسي.
-زادگاه: آرلينگتون ويرجينيا
-بزرگ شده در : واشنگتون دي سي
-قد:196 سانتي متر
-وزن:144 کيلوگرم
-آغاز ورود به عرصه ي کشتي: 1997
-مربي کشف کننده: Wild Samoan Afa
-القاب مختلف او در ليگهاي مختلف: Kahn (WXW)
Leviathan (OVW)
Demon of the Deep (OVW)
Deacon Batista (WWE)
David Batista (WWE)
-حرکت پاياني: باتيستا بامب ملقب به دمون بامب
-ديگر فنون: Spinebuster
Spear
Strong Clothesline
Doublehand Choke Lift
Elevated Half Crab
Elbow Face Stretch
Hammerlock and Arm Bar
-دشمنان او به ترتيب از سالهاي 2002 تا 2008 :
Rikishi
Randy Orton
Rev DVon
Scott Steiner
Booker T
Goldust
Chris Jericho
Shawn Michaels
The Dudley Boyz
Booker/RVD
Chris Benoit
Randy Orton
Ric Flair
Triple H
John Bradshaw Layfield
Melina Perez
Mark Henry
The Undertaker
The Great Khali
Edge
The Edgeheads
Montel Vontavious Porter
Umaga (WrestleMania 24)
Shawn Michaels
Edge
cm punk

 
دوران بعد از مصدوميت:

ظاهرا کمپاني WWE باتيستا را بهترين فرد براي آسيب رساندن به مرد افسانه اي کشتي يعني بيل گلدبرگ مي دانست.پس يکي از تصميمات سناريو نويسان ،بعد از بازگشت باتيستا ،درگير کردن وي با گلدبرگ بود.بر همين اساس باتيستا در 20 اکتبر 2003 بعد از مدتها دوري از کمپاني در مسابقه اي که بين "گلدبرگ" و "شاون مايکلز" برگزار شده بود رقابت کرد و باعث شد آن مسابقه بدون نتيجه بماند و بعد از مسابقه گلدبرگ و باتيستا به شدت با هم درگير شدند.دو هفته بعد از اين ماجرا باتيستا در يک مسابقه ي تک به تک برابر گلدبرگ قرار گرفت که آن مسابقه با دخالت دوست باتيستا ،يعني تريپل اچ DQ شد.چندي عد هم باتيستا با ضربه ي سنگيني که به پاي گلدبرگ زد باعث شد پاي به شدت آسيب ببيند.
در سوروايور 2003 شاون مايکلز در حالي که در آستانه به پيروزي رساندن تيم استن کلد بود،ناگهان باتيستا را از ميان تماشاچيان در مقابل ديدگانش ديد و باتيستا هم يک پاوربامب فوق العاده سنگين به "مايکلز" زد و تيم استن کلد با پين شدن مايکلز توسط رندي باخت. و همين بهترين فرصت براي ايجاد يک رقابت بين باتيستا و "شاون مايکلز"بود و سرانجام اين دو در "پي پر ويو"ي آرماگددون در مقابل هم قرار گرفتند که در آنجا باتيستا با يک "سوئيت چين ميوزيک"غافلگير کننده مسابقه را باخت.اما اين پايان کار براي باتيستا در آرماگددون نبود و او به همراه ريک فلير در اواسط اين مسابقات يک تيم تشکيل دادند و به دستور جنرال منيجر راو "اريک بشاف" ،به مصاف دادلي بويزي رفته بودند که بسيار خسته از مسابقات قبليشان بودند و در آنجا بود که باتيستا با زدن يک باتيستا بامب به دي وان دادلي توانست اولين کمربند دوران خود در دابليودابليواي،يعني کمربند دونفره ي جهان را کسب کنند .همچنين باتيستا در مسابقه ي مين اونت که بين کين و تريپل اچ و گلدبرگ بود دخالت کرد و با کمک مستقيم او اين تريپل اچ بود که عنوان قهرماني را ازان خود کرد.
در رويال رامبل 2004 باتيستا به همراه ريک فلير،مجددا به مصاف تيم دادلي بويز رفتند.اين مسابقه که از نوع"ميز" بود به سود تيم باتيستا و ريک فلير خاتمه يافت و آنها توانستند کمربند خود را مصون بدارند.
در 2 فوريه ي 2004 ريک و Dave توانستند در مقابل جريکو و کريستين از عنوان خود دفاع کنند.اما در هفته ي بعد از اين مسابقه باتيستا به همراه ريک با اسپلشي که از راب ون دام دريافت کرد کمربند خود را به تيم "بوکر تي" و "راب ون دام" واگذار کردند.در هفته ي بعد از اين ماجرا باتيستا در مقابل کريس بنواي آماده قرار گرفت که اين مسابقه را باخت .
باتيستا در رسلمينيا 20 هم حضور داشت و در آنجا به همراه "ارتن" و "فلير" به مصاف "فولي" و "راک" رفتند .در آنجا باتيستا يک باتيستا بامب به يادماندني به راک زد و در نهايت تيم اوولوشن با "آر کي او" ي ک هتوسط رندي به فولي زده شد فاتح رينگ شدند.
در 22 مارچ 2004 باتيستا و ريک فلير در يک مسابقه ي هفتگي صاحبان کمربند تيمي جهان يعني بوکر تي و RVD را شکست دادند و براي دومين بار قهرمان اين کمربند شدند.ولي اين کمربند را در 17 مي به ادج و قهرمان سنگين وزن کريس بنوا واگذار کردند.اين مسابقه را باتيستا با خودن يک اسپير از ادج باخت.بعد از آن باتيستا چند بار ديگر به همراه رندي ارتن شانس خود را براي دوباره بدست آوردن آن کمربند امتحان کرد ولي موفق نبود.باتيستا در بد بلود 2004 به شدت ميون کتک زد و آن مسابقه را با برتري پشت سر گذاشت.
-در 9 جولاي باتيستا باز هم در يکي از شوهاي سيستم WxW شرکت کرد ودر مراسمي جالب به پاس خدمات "وايلد سامون" دست او را بوسيد.
باتيستا در ونجنس 2004 موفق به شکست کريس جريکو شد.
در سامراسلم 2004 باتيستا در يک مسابقه ي سه نفره که بين او و ادج و کريس جريکوبر سر کمربند بين قاره اي بود ،شرکت کرد ولي موفق به پيروزي نشد و ادج از کمربندو خود در آن مسابقه حفاظت کرد.
در سامراسلم2004 باتيستا و تريپل اچ که براي تبريک به رندي ارتن بعد از پيروزيش وارد رينگ شده بودن در آخر با او در گير شدن و باتيستا و تريپل اچ ،جنگ جديدي را با او آغاز کردند.بعدا در يکي از مسابقات هفتگي باتيستا بدون هيچ ناحقي توانست رندي را شکست دهد و بعد از آن مسابقه ريک از رندي خواست تا دوباره به گروه بپيوندد ولي جواب او در پاسخ به ريک آب دهان بود.
باتيستا تا 27 دسامبر 2004 به خاطر سبک مسابقات زيبايش و دلايل مختلف ديگر ،تمام زمينه ها را براي برداشتن يک گام بزرگ به سوي موفقيت طلايي در "دابليو دابليو اي"فراهم کرده بود تا آن روز که به اميدچلنج شدن براي مسابقه دادن سر کمربند سنگين وزن بايد به مصاف راينوي باتجربه مي رفت.او در اين مسابقه که از نوع "Beat The Clock" بود در مدت زما ن3:23 ثانيه موفق به شکست راينو شد و يکي از6 مرد مسابقه ي الميشن چمبر در پي پي ويوي "نيو يرز روولوشن " شد.در 9 ژانويه 2005 اين مسابقه انجام شد و باتيستا يک عملکرد خيره کنند در اين مسابقه از خود به جاي گذاشت و بارها در آنجا براي "تريپل اچ" فداکاري کرد و همچنين موفق شد کريس جريکو و کريس بنوا را حذف کند و در نهايت با کمک او بود که تريپل اچ موفق شد يازدهمين بار عنوان قهرماني جهان را کسب کند.
باتيستا تا آن زمان علاوه برشخصيت منفي که داشت ولي محبوبيت زيادي در بين مردم بدست آورده بود که در نوع خود قابل تحسين بود.
او در 10 ژانويه همان سال توانست در يک مسابقه ي هنديکپ گروه لاريزتانس را شکست دهد و جواز حضور در رويال رامبل 2005 را کسب کند.

6 روز بعد او به عنوان نفر 28 مسابقه ي رويال وارد رينگ شد و در آنجا بسيار عالي کرد و در نهايت موفق شد با زدن يک اسپاين باستر به جان سينا او را از رينگ به بيرون هدايت کند و
به بزرگترين افتخار ورزشي خودت تا آن زمان يعني قهرماني رويال رامبل نائل گردد.

باتيستا يک روز بعد در راو بايد يک کمربند را از بين کمربندهاي سنگين وزن و "دابيلو دابيلو چمپيون" که صاحبش "جي بي ال" بود،انتخاب مي کرد. ولي با صحبتهايي که بين او و تريپل اچ انجام شد اين انتخاب به تعويق افتاد.باتيستا در مسابقات هفتگي چند بار به ليموزين "جي بي ال" حمله کرد و همه چيز حاکي از آن بود که باتيستا رقيبش را در رسلمينيا "جي بي ال" انتخاب کند.حتي در نو وي اوت 2005 در آخر مسابقه ي "جي بي اْل" و "بيگ شو"از بيگ شو دفاع کرد و "جي بي ال" هم از دست او فرار کرد.
يک روز بعد از نو وي اوت در يکي از مسابقات راو تريپل اچ و ريک فلير را در بک استيج نشان دادند که آنها داشتند در مورد انتخاب باتيستا و گول زدن او بحث مي کردند و ناگهان تصوير بيرون اتاق را نشان داد که در آنجا باتيستا مخفيانه به حرفهاي آنها گوش ميداد و ظاهرا باتيستا هم به افکار پليد تريپل اچ پي برده بود.آنجا بود که شک و شبهه هاي زيادي بر سر انتخاب باتيستا در جريان افتاد.
از قضا در همان شب باتيستا بايد يک از براندهاي "دابليو دابليو اي" را براي خود بر مي گزيد تا در رسلمينيا 2005 در يکي از آن براندها شانس خود را براي تصاحب کمربند امتحان کند ،اين در حالي بود که جنرال منيجر 2 انتخاب براي او گذاشته بود:1 –ترک باشگاه راو و مسابقه دادن با "جي بي ال" در رسلمينيا 2-ماندن در راو و مسابقه دادن با دوست خود "تريپل اچ".
باتيستا از بين آنها مورد دوم را انتخاب کرد و در آنجا بعد از سه سال بنياد اوولوشن را آتش زد و با يک پاوربامبي که به تريپل اچ بر روي ميز زد نشان داد که براي قدرت طلبي تراز اول جهان آماده است.
و بالاخره 3 اوريل 2005 و بزرگترين رويداد تاريخي کشتي کچ جهان فرا رسيد و باتيستا و تريپل اچ در مقابل هم صف آرايي کردند.در اين مسابقه علي رغم دخالتهاي زياد ريک فلير در نهايت باتيستا موفق شد با يک "باتيستا بامب" تاريخي و زيبا ،دوست قديمي خودش را پينفال کند و قهرماني خود را در لاس وگاس جشن بگيريد.

ولي اين پايان ماجرا نبود و در 18 آوريل مقرر شد باتيستا و تريپل اچ در پي پر ويوي ريمچها ،يعني بکلش بايد براي بار دوم به مصاف هم برورند.در 1 مارچ باتيستا دوباره توانست از عنوان خود ،با يک باتيستا بامب محکم که از گوشه ي رينگ به تريپل اچ زده شد،از عنوان خود دفاع کند.
در 16 مي 2005 باتيستا با کمکي که به ريک فلير در مسابقه اش که با کريستين و تومکو بود، دوستي موقتي با او بر قرار کرد.ولي اين دوستي يک هفته بيشتر دوام نياورد و ريک باز ضربه اي که از پشت به باتيستا زد آن را به هم زد.بعد آن ضربه هم تريپل اچ وارد شد و با پتک، ضربه ي بدي به باتيستا .همين قضايا باعث شد در هفته ي بعد مسابقه ي سوم بين باتيستا و تريپل اچ در پي پر ويوي ونجنس تدارک ديده شود ولي اين بار اين مسابقه از نوع قفس يا Hell In A Cell بود.در 26 ژوئن اين مسابقه برگزار شد و در يکي از خشن ترين مسابقاتي که به جرات مي شه گفت که در چند سال اخير روي نداده بود ،باتيستا توانست براي بار سوم ،مرد هميشه پيروز در HIAC را شکست دهد و قدرت مطلق را به او ديکته کند.

4 روز بعد از اين مسابقه هم باتيستا به اسمکداون درافت شد و رقابت اين دو هم با پيروزي محض باتيستا پايان يافت..


 

حضور در اسمکداون:

در 30 ژوئن 2005 "جي بي ال "با شکست آندرتيکر-محمد حسن-بوکر تي-کريس بنوا و کريستين جواز مسابقه بر سر کمربند "دابليودابليو اي"را در گرت آمريکن بش گرفت ولي در همانجا اعلام شد ،باتيستا به اسمکداون درافت شده و جي بي ال بايد با او رقابت کند.
باتيستا در اولين مسابقه ي خود در اسمکداون به مصاف کريسيتن رفت که موفق شد در زمان 5 دقيقه حريف خودش را شکست دهد.
در 24 جولاي باتيستا و جي بي ال در گرت آمريکن بش مقابل هم صف آرايي کردند.در اين مسابقه دخالتهاي ارلاندو جردن باعث عصبانيت باتيستا شده بود ،به طوريکه وقتي باتيستا صندلي را از جردن گرفت ،جي بي ال و اورلاندو جردن را با صندلي زد و داور هم به ناچار مسابقه را دي کيو اعلام کرد ولي باتيستا همچنان قهرمان ماند و در آخر هم باتيستا به هرکدام از آنها يک باتيستا بامب زد.
در 4 آگوست 2005 بين باتيستا و جي بي ال قرار داد يک مسابقه ي No Holds Barred در سامراسلم 2005 بسته شد.

وبالاخره در25 آگوست باتيستا در سامراسلم با اجراي دو فينيشر که يکي از آنها بر روي سکو زده شد ،جي بي ال را شکست داد و کمربند خود را حفظ کرد.ولي اين پايان کار بين اين دو نبود و در اسمکداون 25 آگوست 2005 اين دو در غالب يک مسابقه Bull Rope Match با هم رويارويي کردند که در آنجا باز هم باتيستا موفق شد براي بار دوم جي بي ال را شکست دهد.
در 16 سپتامبر تئودرلانگ جنرال منيجر وقت،ادي گوئررو را به عنوان حريف بعدي باتيستا در نو مرسي معرفي کرد.اين در حالي بود که باتيستا و ادي در آن مقطع دو دوست بسيار صميمي تلقي مي شدند.سپس باتيستا در نومرسي 2005 در مقابل ادي گوئررو قرار گرفت که در آنجا هم با يک اسپاين باستر سريع فاتح رينگ شد.بعد از اين مسابقه هم ادي يک دست معني دار با باتيستا داد.
در 31 سپتامبر در يکي از مسابقات راو باتيستا به دستور مستر مکمن به جاي استون کلد ،رقيب کوچمن و گلداست و لجند دابليودابليواي يعني "بيگ ون واندر" در مسابقه ي ويژه ي تابو توزدي 2005 شد و بعد از اين اعلام هم ،گروه کوچمن باتيستا در رينگ به شدت کتک زدند.ولي باتيستا شب بعد درتابو توزدي انتقام خود را از دار دسته ي کوچمن گرفت و در يک مسابقه ي "استريت فايت" آنها را شکست داد.
در 18 نوامبر 2005 باتيستا به پاس احترام به مرگ دوست صميميش ادي،با آهنگ ورودي و اتوميبيل معروفش وارد رينگ شد و مراسم جالبي را پديد آورد.
چندي بعد باتيستا رقابت جديدي با کين و بيگ شو که در راو حضور داشتند ،شروع کرد و در يکي از مسابقات هفتگي باتيستا با دابل چاکسلمي که از آن بر روي ماشين خورد به شدت آسيب ديد ولي اسيب ديدگي او چند روز بعد برطرف شد وباتيستا با کتف باندا‍ژ شده در مسابقات حاضر مي شد..اين درگيريها تا سوروايور 2005 ادامه پيدا کرد .در آنجا باتيستا به عنوان کاپيتان تيم اسمکداون موفق شد کين را پينفال کند ولي بعد از آن باز هم از کين و بيگشو به صورت ناعادلانه اي "دابل چاک اسلم" خورد.تيم اسمکداون در آن مسابقه شامل لشلي،مستريو،ارتن و جي بي ال نيز مي شد.و در نهايت هم اين اسمکداون بود که مسابقه را با برد پشت سر گذاشت.
در دو دسامبر 2005 وقتي کين و بيگ شو در حال کتک زدن ري مستريو بودن باتيستا وارد شد و به ري کمک کرد.و بعد از اين اتفاق بود که تا هفته ها ،باتيستا و ري مستريو تيم خوبي را تشکيل داده بودند.
چندي بعد رابطه ي عاطفي باتيستا و ملينا در حال شکل گيري بود.(گفته مي شد باتيستا خارج از دنياي رينگ علاقه ي زيادي نسبت به ملينا پيدا کرده بود و در يکي از مصاحبه هاي خودش را عاشق ملينا دانسته بود و ملينا را عاشق او .اين در حالي بود که باتيستا اعلام کرده بود که اگر من و ملينا متاهل نبوديم ،قطعا در آينده زوج خوبي براي يکديگر بوديم ولي تمايلات هر دوي ما مخالف عميق تر شدن رابطه ي بين ما بود و هر دوي ما از اين موضوع رضايت داشتيم.موضوعي که اگر عميق تر مي شد براي هر دوي ما دردسر آفرين بود)
در 16 دسامبر مسابقه اي بين تيم باتيستا و ري با تيم MNM که ملينا يکي از اعضاي آن بود ،بر سر کمربند تگ تيم WWEتدارک ديده شد.قبل از آن مسابقه باتيستا و ملينا در بک استيج نشان داده شدند که در آنجا ملينا محبت خود را نسبت به باتيستا ابراز داشت و ادامه داد که من تو مي تونيم دوستهاي خوبي براي هم باشيم،پس بيا اين مسابقه رو لغو کنيم و در آنجا خواست تا باتيستا را لمس کند ولي باتيستا با جمله ي "Thanks for the warm-up!" آنجا را ترک کرد.
و در آن مسابقه باتيستا و ري موفق به برتري شدند و توانستند قهرمانان جديد تيمي WWE باشند.
در 30 دسامبر 2005 ملينا اعلام کرد که باتيستا او را مورد حمله ي جنسي قرار داد است ولي اين حرف توسط مردم و يک ههته بعد توسط خود باتيستا رد شد.ودر مين اونت آن هفته ي اسمکداون باتيستا و ري دوباره به مصاف "مرکوري" و "جاني نايترو" رفتند که در آنجا که در يک مسابقه ناعادلانه کمربند تگ تيم"دابليودابليواي" را به آنه واگذار کردند.و بعد از آن مسابقه مارک هنري به شدت باتيستا را زد و اولين خط و نشان را براي پايان دادن به سلطنت 9 ماهه ي باتيستا ،کشيد.
در ششمين روز از کريسمس 2006 باتيستا و ری در مين اونت اسمکداون برای سومین باردر مقابل MNM در يک مسابقه ي استيل کيج قرار گرفت و در حالي که در آستانه ي پيروزي قرار داشت ناگهان مارک هنري در قفس را شکست و وارد رينگ شدواز پشت به باتيستا حمله کرد و بعد هم به طرز فجيعي او را به ديواره ي قفس کوبيد.دو روز بعد در يک "لايو اونت" مارک هنري و باتيستا به مصاف هم رفتند که در آنجا باتيستا تونست با قانون دي کيو مسابقه رو ببره و کمربند خود را حفظ کند ولي بعد از آن باتيستا به شدت از ناحيه سه سر بازو (پشت بازو) دچار پارگي شد.باتيستا در 13 ‍ژانويه ي 2006 در يک مراسم جالب در ميان اشک هواداران بي شمارش در اسمکداون رسما کمربند خود را به تئودر لانگ واگذار کرد و چند ماه از مسابقات دوري جست.
دو روز بعد باتيستا براي عمل جراحي بر روي دست راستش به شهر بيرمنگام انگلستان،سفر کرد تا در آنجا توسط دکتر "جفري داگسون"معالجه شود و بعد از جراحي دکتر اعلام کرد که باتيستا به مدت 6 ماه نمي تواند در هيچ مسابقه اي شرکت کند.باتيستا در کتابش از اين مصدوميت به عنوان يکي از دلخراش ترين حوادث زندگيش ياد مي کند که در ادامه به نکاتي که در کتاب باتيستا است ،هم اشاره خواهيم کرد.اين سومين بار بود که باتيستا در طول دوران ورزشيش از ناحيه ي سه سر بازويش آسيب مي ديد.
همچنين از عواقب غيبت چند ماهه ي باتيستا در اسمکداون رکود 5 درصدي فروش بليطهاي اسمکداون و همچنين کاهش جذابيت هاي اين براند بود.
Dave در نو وي اوت 2006 در ميان خوشحالي بي حد حضار ورزشگاه به عنوان مهمان وي‍ژه وارد شد و قول برگشت خود و تصاحب دوباره کمربند از دست رفته را به همه داد..

-بزرگ شده در : واشنگتون دی سی
-قد:196 سانتی متر
-وزن:144 کیلوگرم
-آغاز ورود به عرصه ی کشتی 1997:
-مربی کشف کننده: Wild Samoan Afa
-القاب مختلف او در لیگهای مختلف:


Leviathan (OVW)
[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:13 ] [ مرتضی رحیمی ]

 
بیوگرافی شیمس::.
 
نام های داخل رینگ: شیمس 

-بازی کردن در فیلم :  TheEscapist

-اسم اصلی: Stephen Farrelly

-تاریخ تولد:1978 ، 32 ساله

-درفت: Raw Wwe

-کشور:ایرلند

-او هم اکنون جزوMovie Star های دنیای Wwr هستش با بازی که در سال2008  بازی کرده

-زندگی نامه شیمس و ورودی ان به دنیای WWE

*او كارش رو در ایرلند و زیر نظر Larry Sharpe مدرس یكی از مدارس كشتی در ایرلند آغاز كرد. او در ششمین روز تمرین از ناحیه گردن دجار آسیب دیدگی شد و یك سال نتونست به رینگ بیاد.در می 2004 او با نام Sheamus O'Shaunessy به مدرسه Irish Whip Wrestling  در دوبلین رفت.در 9 ژولای اولین مسابقه خودش رو با Mark Burns داد كه پیروز از رینگ بیرون آمد. در مدتی كوتاه افرادی همچونMatt Striker, Xavier رو شكست داد. او برای اولین بار در مسابقه رسمی بر سر كمربند به مصاف D lo Brown رفت كه با پیروزی از رینگ به بیرون آمد.مدتی بعد Red Vinny ,Vic Viper رو بر سر كمربند شكست داد و كمربندش رو نباخت.در اكتبر و در نیوكاستل برای دومین بار Brown رو شكست داد و كمربندی دیگر بدست اورد.در 21 اكتبر 2006 شیمس كمربندشو به Saint Patrick's Day باخت سپس مدتی سعی داشت كمربند Asw British Heavyweight Championship رو بدست بیاره كه ناموفق بود.
جالبه بدونید در نوامبر سال 2006 و در شوء راو شیمس نقش سكیوریتی رو داشت "در زمان كل كل DX و Rated Rko و سكیوریتی به DX حمله كردند و آخرین كسی كه موند شیمس بود كه از تریپل اچ پدیگری دریافت كرد.در آپریل 2007 هم در دارك مچ اسمكدان به مصاف جیمی ونگ ینگ رفت كه بازهم پیروز بیرون آمد.

 FCW 2007-2009-

پس از مدتی كوتاه كه در WWE بود به FCW* پیوست و در تقریبا دوران موفقی رو گذراند.از جمله نكات جالب شكست جك سوگر در 18 سپتامبر بود كه موفق به دریافت كمربند FCW Florida Heavyweight Championship شد.او 3 ماه كمربند رو نگه داشت و در 11 دسامبر كمربند رو به اریك اسكوبار باختدر می 2009 در هوس شوء راو جیمی نوبل رو شكست داد

ECW-RAW 2009-
شیمیوس اوشنسی در ECW *توانست دوران خوبی داشته باشه و لوكال كامپیوتر رو شكست بده.سپس هم وارد استوری لاین با گلداست شد كه در اولین مسابقه گلداست رو شكست داد و در 13 آگوست 2009 در سوپــر استارز اولین شكستش رو ماقبل شلتون بنجامین متحمل شد.

P.P.V - WWE-

*شیمس اولین پی پی وی که بازی کرد در سال 2009 درSurvivor    بازی کرد که جزو گروه میز بود که شامل سویگر درومکنتایر دافل زیگلر وخود شیمس بود که توانستند  تیم موریسون را ببرند در دومین واخرین پی پی وی سال 2009  با جان سینا کل انداخت ودرP.P.V TLC با جان سینا یک مسابقه ی Tشذثم داد سر کمربند Wصث Championship وتوانست کمربند را از سینا بگیرد وبراب اولین بار قهرمان شد ودر P.P.Vدوم سال 2010 در NO WAY OUT  کمربندش را شیمس از دست داد بعد از ان چند بازی با تریپل یچ بازی کرد وسر اخر باعث مصدومیت او شد ودر FATAL 4 WAYسینا ادج ورندی بازی کرد  که توانست برای بار دوم واتفاقا دباره کمربند را از سینا گرفت ویک پی پی وی بعد در مانی این د بنک توانستدر مسابقه ای اتیل کیج سینا را ببرد

- افتخارات درWwe

*دوبار قهرمان Wwe Championship شده است

*دلیل کم بودن افتخارات شیمس تازه امدن ان به دنیای Wweاست

- فینیشر:

*فینیشری که از بالا انجام میده pule jastic *فینیشر لگد به زیر چانه ی حریف   

[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:9 ] [ مرتضی رحیمی ]

 Randy Orton
نام اصلی:Randy Keith Orton
تاریخ تولد:April 1, 1980
محل تولد: Knoxville
قد:6.5
وزن:265 lbs
تاریخ ورود به کشتی کج:2000
مشهور به:The Legend Killer
فینیشر:R.K.O
ضربات مورد علاقه:
Full Nelson slam
Wheelbarrow German suplex
Crossbody from Top Rope
Overdrive/O-Zone
European Uppercut
Inverted Headlock Backbreaker
Body Scissors with Chinlock
Falling Clothesline
Dropkick
DDT
دشمنان:
Billy & Chuck
DVon
Batista
Booker T
Goldust
Bill Goldberg
Shawn Michaels
Mick Foley
The Rock
DVon
Batista
Booker T
Goldust
Bill Goldberg
Shawn Michaels
Mick Foley
The Rock
Notable Feuds
Chris Benoit
Triple H
Ric Flair
Batista
Christian
The Undertaker
Rey Mysterio
Kurt Angle
Carlito Cool
Degeneration-X
افتخارات:
بدست اوردن کمربند هاردکور OVW (سه بار)
کمربند بین قاره با شکست دادن RVD در ارماگدون 2003
بدست اوردن کمربند سنگین وزن با شکست کریس بنوا در سامراسلم 2004
بدست اوردن کمربند تاگ تیم به همراه ادج با شکست دادن ریک فلیر و رادی پیپر در 13 نوابر سال 2006


Randy Keith Orton که در حرفه کشتی کج همان رندی اورتون گفته میشود در یکم اوریل سال 1980 در Knoxville متولد شد , او با لغب The Legend Killer(قاتل افسانه ها) به عنوان یک کشتی کار امریکایی وارد کمپانی معروف World Wrestling Entertainment شد , او هم اکنون در راو فعالیت میکند و کشتی کج کار نسل سوم هست , پدربزرگ او Bob Orton, Sr در سالها پیش کشتی گیر بوده و بعد از اون پدر رندی "Cowboy" Bob Orton و اکنون خود رندی در حال کشتی گرفتن است

اغاز حرفه

رندی اغاز حرفه خود را در سال 2000 با MMWA-SICW در شهر St. Louis, Missouri اغاز کرد , رندی اورتون توسط مربیان زیادی چون Ron Powers, Gary Jackson, Mark Bland, Jeremy Lightfoot, Phil E. Blunt و ترقی دهنده سوپراستار ها Tony Costa و همچنین پدر خود Cowboy Bob Orton پرورش یافت


World Wrestling Entertainment

او برای پیشرفت خود قراردادی را با WWE امضا کرد و برای امادگی بیشتر توسط WWE به Ohio Valley Wrestling فرستاده شد , خیلی زود او در تلویزیون WWE ظاهر شد و در یک مسابقه بر علیه بیلی گان در ششم مه سال 2001 در Sunday Night Heat(زیر مجموعه RAW) مسابقه داد , او در این مدت یکبار هم در 27 نوابر سال 2001 در Dark Match در WWF با براک لزنر مسابقه داد که این مسابقه باعث مصدومیت او شد و بعد از این مصدومیت او MRI داد که پزشکان به او گفتند که باید به مدت شش هفته به استراحت بپردازد

اورتون در 25 اوریل سال 2002 در کمپانی WWE وارد گروه اسمکدان شد که او در اولین مسابقه خود در اسمکدان مقابل هاردکور هالی قرار گرفت که در این مسابقه پیروز شد , اورتون در اسمکدان نقش کوچکی را داشت هرچند که او در مسابقه ای که با اندرتیکر بر سر کمربند WWE Undisputed Championship داشت تقریبا پیروز شده بود , او یکبار دیگر هم با براک لزنر بر سر کمربند Undisputed مسابقه داد که در ان مسابقه هم دست خالی ماند , چندی بعد او به راو منتقل شد و اولین مسابقه خود را در انجا زمانی اغاز کرد که توسط جیم راس معرفی شد و توانست تا Steven Richards را شکست دهد , رندی طی دو هفته ای که در راو مسابقه داشت بار دیگر دچار اسیب دیدگی شد و این بار اسیب دیدگی به طوری بود که کتف های او داشت از یکدیگر جدا میشد , او به پیش متخصص خود در St. Louis رفت و با همفکری با او تصمیم گرفت که کشتی گرفتن را برای چند ماه کنار بگذارد , رندی در این مدت اقدام به برنامه ای با نام Randy News Network کرد که در این برنامه که هر هفته پخش میشد عکس از رندی نشان داده میشد و همچنین خصوصیات رندی رو روشن میکرد و خبرهایی هم از وضعیت کتف رندی میداد , شکبه RNN هم مصاحبه هایی از رندی پخش میکرد که مصاحبه او را دستکاری میکرد و قسط داشت تا رندی را بدنام کند و او را شخصی خودخواه نشان دهد که این امر باعث شده بود که بعضی از طرفداران رندی با رندی لج شوند و در واقع بر علیه او شوند اما رندی برای جلوگیری از این توطئه e-mail برای خود ساخت تا از این طریق با طرفداران خود ارتباط برقرار سازد.


در 14 اوکتبر در راو وقتی او از وضعیت مصدومیت خود توضیح میداد و گفت که میخواهد مدتی نباشد انبوه تماشاچیان برای تمسخر و ازار او شروع به سرود خواندن کرد که یکصدا میگفتن: "Nah Nah Nah Hey Hey Hey Good bye"
به محض اینکه رندی اورتون در بیستم ژانویه سال 2003 به راو بازگشت به کمک باتیستا و ریک فلیر و تریپل اچ شتافت و باعث شکست اسکوت استاینر رقیب تریپل اچ شد , از Evolution به دلیل مصدومیت های مجدد رندی اورتون و همچنین باتیستا خبری نبود تا اینکه در مه سال 2003 دوباره این گروه به طور مداوم یه یکدیگر پیوست , رندی اورتون زمامی به لغب "The Legend Killer" مشهور شد که همه دیدند او شروع به شکست دادن یا اهانت کردن به سوپراستاران قدیمی و نامدار شده و زمانی اورتون بسیار بدنام شد که به صورت سوپراستار نامدار Harley Race سیلی زد و از فینیشر خود RKO استفاده کرد
یکی از مهمترین مسابقات اورتون در طول حرفه اش شرکت در مسابقه حساس Elimination Chamber در سامراسلم 2003 بود که او باید مقابل Triple H, Shawn Michaels, Bill Goldberg, Chris Jericho و Kevin Nas قرار میگرفت , این بهترین موقعیت برای قهرمانی رندی بود هرچند که او در طول مسابقه تلاشش بیشتر بر سر این بود که تریپل مسابقه رو پیروز شده و باعث شود که تریپل اچ همچنان قهرمان بماند!
در 21 سپتامبر در PPV انفورگیون 2003 رندی با شاون مایکل مسابقه داد که این هم باز یکی دیگر از مسابقات نسبتا مهم رندی بود که عنوان مسابقه "Legend vs. Legend Killer" بود به هر حال رندی با کمک ریک فلیر در این مسابقه پیروز شد , در ادامه کار رندی پس از مدتی بر کمربند بین قاره ای که صاحبش RVD بود تمرکز کرد و سپس به این هدفش در ارماگدون 2003 با شکست دادن RVD رسید و قهرمان جدید کمربند بین قاره ای شد , رندی توانست تا رکوردار این کمربند در هفت سال گذشته شود و کمربند خود را به مدت هفت ماه حفظ کند

اورتون سال 2004 را با درگیری با یکی دیگر از سوپراستاران نامدار(Legend) یعنی میک فولی اغاز کرد , او در 15 دسامبر 2003 میک فولی را به مبارزه دعوت کرد اما این مسابقه برگذار نشد چون میک فولی در حال ترک کردن باشگاه WWE بود و با رندی مبارزه نکرد اما رندی تصاویری رو از میک فولی نشان داد و او را فردی ترسو نشان داد , بعد از گذشت مدتی(2004) میک فولی به راو بازگشت و تیمی را به همراه راک بر علیه اورتون , ریک فلیر و باتیستا تشکیل داد و باعث شد که این دو گروه در یک مسابقه هندیکپ در WrestleMania XX با یکدیگر مسابقه دهند , در WrestleMania XX همه شاهد بودند که رندی توانست تا فولی را پین کند و گروه خود را برنده مسابقه کند , یک ماه بعد این دو در بکلش 2004 در مسابقه هاردکور بر سر کمربند بین قاره ای بار دیگر رو به رو شدند و اینبار باز هم اورتون بود که پیروز شد , در PPV ونجنس ادج با شکست دادن رندی اورتون موفق شد تا به سلطنت 7 ماهگی رندی پایان دهد و کمربند بین قاره ای رو از ان خود کند , در بیست و ششم جولای در بتل رویالی که برای عنوان نفر اول قهرمانی برای کمربند سنگین وزن یعنی کریس بنوا در سامراسلم بود رندی با حذف کردن اخرین نفر یعنی جریکو این مجوز را کسب کرد تا شانس خود را برای کمربند سنگین وزن کسب کند , در سامراسلم 2004 رندی با شکست دادن بنوا به صورت پین فال موفق شد تا برای اولین بار قهرمان سنگین وزن شود و علاوه بر این جوانترین قهرمان کمربند سنگین وزن شود , رندی شب بعد از سامرالسم بار دیگر بنوا را شکست داد و کمربند خود را حفظ کرد اما گروه Evolution با حمله به رندی همه رو شوکه زده کرد , رندی دیگر عضو Evolution نبود و از ان گروه اخراج شد , اما تریپل اچ در هفته بعد از رندی خواست تا کمربند رو به او بدهد تا او را دوباره به Evolution راه دهد اما رندی کمربند را که نداد هیچ بلکه یک تف ناقابل هم به صروت تریپل اچ پرتاب کرد و این باعث شدت درگیری اورتون با تریپل اچ شد , در انفورگیون 2004 طبق معمول تریپل اچ با کمک Evolution با زدن پدیگری بر روی صندلی به رندی موفق شد تا قهرمان جدید سنگین وزن شود , فردای ان شب هم رندی در کیک جشن پیروزی تریپل اچ حضور داشت که با پردیدن ناگهانی از درون کیک تریپل اچ را قافل کرد و او را به درون کیک انداخت!

در سورووایور سریس 2004 رندی و بنوا و میون و جریکو در مقابل تریپل اچ و ادج و اسنیتزکی و باتیستا قرار گرفتند که تیم اورتون پیروز شد و این مسابقه که بر سر جنرال بودن راو برگذار شده بود رندی موفق شد تا مدتی جنرال راو باشد , در 29 نوابر سال 2004 رندی بتل رویالی برای کمربند سنگین وزن برگذار کرد و او مطمئن بود که تریپل اچ شکست میخورد اما هرچند که وینس پیشنهاد رندی را رد کرد و این مسابقه را به صورت بتل رویال برای نفر اول قهرمانی تغییر داد
در 13 دسامبر کمربند سنگین وزن vacated شد و به همین دلیل مسابقه Elimination Chamber در New Year's Revolution برای کمربند سنگین وزن با حضور رندی , Triple H, Chris Benoit, Edge, Batista و کریس جریکو ترتیب داده شد که سرانجام تریپل اچ با پین کردن رندی پیروز شد , رندی بار دیگر با شکست دادن باتیستا در راو مجوز قهرمانی برای کمربند سنگین وزن مقابل تریپل اچ در رویال رامبل 2005 را کسب کرد اما در رویال رامبل هم شکست خورد , رندی اروتون چندی بعد ادعا کرد که میتواند کهنه کار اسمکدان و شکست ناپذیر رستلمنیا یعنی اندرتیکر را شکست دهد , او با زدن RKO به یکی دیگر از افسانه ها یعنی Jake Roberts به انردتیکر هشدار داد که او واقعا قاتل افسانه ها هست , رندی نیز با زدن RKO به استیسی کیبلر که مدتی با او دوست بود به دوستیشان پایان داد , در اسمکدان هم که قبل از رستلمنیا برگذار شد رندی به اندرتیکر سیلی زد و باعث اوج خشم اندرتیکر شد , پدر رندی هم نیز برای مدتی منیجر رندی شد تا رندی با کمک پدرش موفق به شسکت اندرتیکر شوند , در رستلمنیا 21 هم با این حال که رندی با کمک پدرش حقه های زیادی زد اما این اندرتیکر بود که پیروز شد
شب بعد از رستلمنیا رندی با قهرمان جدید سنگین وزن یعنی باتیستا مسابقه داد که در این مسابقه رندی برای چندمین بار مصدوم شد و اینبار هم از شانه اسیب دیده بود , او به اسمکدان منتقل شد و در مسابقه ای که اندرتیکر با JBL داشت حضور پیدا کرد و به اندرتیکر حمله کرد و به او RKO زد و او را اگاه کرد که قاتل افسانه ها به اسمکدان امد , مسابقه این دو به سامراسلم کشید که اورتون با کمک پدرش اینبار موفق شد تا اندرتیکر را شکست دهد , در نو مرسی 2005 رندی و پدرش در یک مسابقه هندیکپ مقابل اندرتیکر قرار گرفتند که رندی اندرتیکر را درون طابوت انداخت و طابوت را اتش زد , در سورووایور سریس هم در مسابقه Smackdown v.s Raw رندی تنها بازمانده تیم اسمکدان توانست تا تنها بازمانده راو یعنی شاون مایکل را با دخالت JBL در مسابقه شکست دهد د پایان که سوپراستاران اسمکدان رندی را بر دوش گرفته بودند و او را تشویق میکردن اندرتیکر وارد میشود و نشان میدهد که درگیری این دو هنوز ادامه دارد , اندرتیکر رندی را به مسابقه HELL IN A CELL در ارماگدون 2005 دعوت کرد اما رندی دیگر حاضر نبود تا با اندرتیکر مسابقه دهد , در هر صورت این دو در ارماگدون در قفس مسابقه دادند و اندرتیکر با زدن تامب استون به رندی و پدرش پیروز شد و به این درگیری طولانی نه ماه پایان داد!!!
دو هفته بعد از ارماگدون بدلیل اینکه بوکرتی مصدوم شده بود رندی توافق کرد تا به نمایندگی بوکرتی با کریس بنوا در سری مسابقات "best of seven" مسابقه دهد و این پنجمین مسابقه بود که بوکرتی دوبار ان را پیروز شده بود و یکبارش هم کریس بنوا , در مسابقه ای که بنوا با رندی اورتون داد مسابقه به دلیل دخالت شارمل همسر بوکرتی DQ به نفع بنوا تمام شد , در هفته بعد این دو بار دیگر مسابقه دادند که این سری به دلیل دخالت اورلاندو جردن مسابقه بار دیگر DQ به نفع بنوا تمام شد(3-3) و اما در اخرین مسابقه این دو که به صورت no holds barred رندی با هواس پرتی هایی که بوکرتی و شارمل برای بنوا ایجاد میکردن موفق شد تا به بنوا RKO بزند و پیروز شود(اگر رندی میدونست بنوا یه سال دیگه میمیره صد در صد میباخت:()
اورتون در رویال رامبل 2006 به عنوان اخرین نفر(شماره 30) وارد رینگ شد و توسط دومین نفر وارد شده یعنی ری میستریو حذف شد اما رندی ری میسترو را دعوت به مبارزه در NO WAY OUT برای نفر اول قهرمانی کمربند سنگین وزن کرد که ری مبارزه را قبول کرد هرچند که رندی پیروز شد , رندی باید با کورت انگل در رستلمنیا 22 بر سر کمربند سنگین وزن مسابقه میداد ولی در اسمکدان تدی لانگ جنرال اسمکدان قبول کرد که ری میستریو به این مسابقه اضافه شود و این مسابقه به صورت سه نفره برگذار شود که سرانجام ری میستریو با پین کردن کورت انگل پیروز شد
در ژوئن سال 2006 رندی بازگشت و در راو به کورت انگل حمله کرد به این ترتیب رندی با کورت در One Night Stand مسابقه میداد که او در ابتدا شکست خورد اما انتقام خود را در ونجنس از کورت گرفت

بعد از ان رندی مدتی با افسانه WWE یعنی هالک هوگان درگیر شد که پایان این درگیری سامراسلم 2006 و شکست رندی اورتون بود
چندی بعد در راو طبق مسابقه ای که اریک بشاف ترتیب داد ادج و رندی که تیم Rated RKO را تشکیل داده بودند مقابل تیم ریک فلیر و رادی پیپر بر سر کمربند تاگ تیم قرار گرفتند که ادج و رندی پیروز شدند و قهرمان جدید تاگ تیم شدند , قابل ذکر هست که در این زمانم تیم Rated RKO با DX هم درگیری داشت
در سال 2007 درگیری ادج و اورتون با DX ادامه داشت که ادج و اورتون با حمله کردن به ریک فلیر و مصدوم کردن او سعی کردن که خشم DX را بالا ببرن , این اتفات باعث شد که این دو گروه در هفتم ژانویه در New Years Revolution با هم مسابقه دهند که مسابقه ین دو گروه بی نتیجه ماند و این مسابقه باعث مصدومیت شش ماه تریپل اچ از پای راست شد , اما Rated RKO ادامه درگیری خود را با شاون مایکل دیکر عضو DX ادامه دادند که سر انجام قهرمان WWE سینا و شاون مایکل توانستد تیم ادج و اورتون را شکست دهند و قهرمان جدید این کمربند شوند , در بکلش هم اورتون بازهم در مسابقه چهار نفره ای سر کمربند WWE بود پیروز نشد , اما اورتون بار دیگر سراغ شاون مایکل رفت و در جادجمنت دی 2007 در حالی که شاون مصدوم بود اما به مسابقه خود ادامه داد و رندی با مصدوم کردن شاون یکی دیگر از افسانه ها را از بین برد
چندی بعد در راو مسابقه ای که رندی با RVD مسابقه داشت رندی با ضربه زدن به مغز RVD منجر شد که RVD بیهوش شود و این امر باعث شد که این دو در One Night Stand 2007 در یک مسابقه Stretcher match با هم رو به رو شوند , در ONS که تقریبا چیزی تا پیروزی رندی نمانده بود و داشت برانکار که بر رویش RVD بود را از خط رد میکرد RVD با چند لگدی که به صورت رندی زد باعث شد تا رندی گیج شود و با اندختن رندی بر روی برانکار و رد کردن او از خط تعیین شده پیروز شد اما رندی خشمگین بعد از مسابقه به RVD حمله کرد و اینبار باعث شد تا RVD هم مثل شاون دچار اسیب دیدگی شود
در دوم جولای 2007 در راو رندی در مسابقه Beat the Clock match که برنده این مسابقه با سینا در Great American Bash مسابقه داشت توانست تا جف هاردی را شکست دهد اما در مین اونت راو لشلی در کمترین زمان توانست تا شلتن بنجامین را شکست دهد و به همین دلیل رندی موفق نشد تا بار دیگر شانس خود را برای قهرمانی ازمایش کند.

[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:3 ] [ مرتضی رحیمی ]

 
قد : 6.1 فوت
وزن : 240 پوند
محل زندگی : West Newbury, Mass.
سال تولد : April 23, 1977
اغاز حرفه :سال 2001
تعلیم دیده شده در : UPW
فنیشر : The FU
افتخارات : WWE Championship (defeated JBL at WrestleMania 21); U.S. Championship (2 times)



سینا کار خود را در دسته ی UPW که یکی از زیر شاخه های wwf است و ماله اقای ریک باسمن هست , شروع کرد .
در UPW نام خود را Prototype قرار داد .
در 27 اوریل سال 2000 این Prototype توانست رغیب خود Smelly را در San Diego, CA شکست دهد و UPW title را ماله خود کند .
بعد از این اتفاق سینا یک قرارداد کوتاه مدت با wwf بست ولی در بهار سال 2001 از همین لیک به Ohio Valley Wrestling برای تمرین کردن و اماده شدن فرستاده شد.
در OVW سینا با Rico Costantino یک تیم را تشکیل داد.
در اول اکوست سال 2001 سینا با Costantino در تورنمنتی برای بدست اوردن OVW Tag Team titles شرکت کردند و قهرمان شدند و صاحب این کمربند شدند.
یک نکته ی جالب : سینا با نام Prototype در 20 فوریه سال 2002 توانست Leviathan { باتیستا کنونی } را شکست دهد و قهرمان OVW title در شهر Jeffersonville, IN شود.
سینا در 27 جوءن سال 2002 به wwe امد و اسمک دان را که در زمان با منیجری کرت انجل بود , برای ادامه ی کارش انتخاب کرد .
در 11 جولای سال 2002 سینا با اندرتیکر یار شد و توانست به همراه او کریس جریکو و کرت انجل را شکست دهد .
شب بعد در شهر Louisville سینا به همراه Kenny "The King" Bolin به OVW برکشت و Chris Kanyon را شکست داد .سینا در اولین PPV خود در wwe که به نام Vengeance بود و در شهر Detroit, MI انجام شد توانست اولین Undisputed champion ان زمان یعنی کریس جریکو را شکست دهد . { سره کمربند نبود }
در 25 جولای سال 2002 در اسمک دان سینا توانست تست را مغلوب کند .
دو هفته بعد از این مسابقه در اسمک سینا با ادج و ری مستریو هم تیم شد و همراه هم توانستند کریس بنوا و ادی و کرت انجل را شکست دهند.
در 27 اکتبر سال 2002 در Sheffield, England سینا توانست وال وینیس را مغلوب کند .
در 16 جوانویه سال 2003 در اسمک دان سینا با Bull Buchanan یک تیم را تشکیل داد .
سینا توانست کریس بنوا را در 17 اوریل سال 2003 شکست دهد تا بتواند در Backlash بر سر کمربند قهرمانی WWE Champion مسابقه انجام دهد .
در Judgment Day سال 2003 سینا به همراه Chuck Palumbo و Johnny Stamboli توانستند برایان کندریک و رینو و کریس بنوا را مغلوب کنند .
در 17 جولای سال 2003 جان سینا توانست در Yokohama, Japan بیلی کان را شکست دهد
در Survivor Series سال 2003 سینا در غالب تیم انجل که متشکل بود از { انجل , برادشاو , سینا , بنوا , هاردکور هالی } توانست بر تیم لزنر که متشکل بود از { بروک لزنر , البرت , ناتهان جونز , مت مورکان و بیک شو } غلبه کند .
در Wrestlemania XX که در شهر New York, NY انجام شد سینا توانست بیک شو را مغلوب کند و کمربند United States Champion را بدست اورد .
در Judgment Day سال 2004 سینا از کمربند خود یعنی United States Champion در مقابل رنه دوبری دفاع کند .
در Great American Bash سال 2004 سینا در مسابقه four way elimination match که بین او , بوکر تی , روب وان دام و رنه دوبری توانست باز از کمربند خود دفاع کند .
در 8 جولای سال 2004 بود که کرت انجل منیجر وقت اسمک کمربند جان سینا را از وی کرفت و یک مسابقه best of five series بین او و بوکر تی سره این کمربند قرار شد که انجام شود .
در Summerslam سال 2004 سینا در اولین مسابقه از best of five series توانست بوکر تی را شکست دهد .
در No Mercy سال 2004 که در شهر E. Rutherford, NJ در مسابقه أخر از best of five series توانست بوکر تی را شکست دهد و دوباره کمربند United States Champion را بدست اورد.
در Survivor Series سال 2004 سینا این در غالب تیم ادی که متشکل بود از { ادی , سینا , وان دام و بیک شو } توانست بر تیم انجل که متشکل بود از { کرت انجل , کارلیتو , مارک جیندراک , لوتر رینکز } غلبه کند .
در 16 نوامبر سال 2004 در اسمک دان شهر Dayton, OH سینا توانست کمر بند United States Champion را از کارلیتو دوباره بستاند .
در Armageddon سال 2004 سینا در یک مسابقه street fight توانست Jesus { رفیق کارلیتو } را شکست دهد و از کمربند خود دفاع کرد
در No Way Out سال 2005 سینا توانست که کرت انجل را شکست دهد و جواز مسابقه برای کمربند WWE CHAMPION را در مقابل جی بی ال در Wrestlemania XXI بدست اورد.
در Wrestlemania 21 که در Los Angeles, CA انجام شد سینا توانست جی بی ال را شکست دهد و کمربند WWE CHAMPION را بدست اورد .
در Judgment Day سال 2005 سینا توانست در مسابقه I Quit مقابل جی بی ال به برتری رسیده و از کمربند خود دفاع کند .
در 6 جوین سال 2005 در فصل نقل و انتقالات اولین انتخاب اریک بیشاف برای راو بود .
در Vengeance سال 2005 سینا توانست جریکو و کریستین را مغلوب کند و از کمربندش دفاع کند .
در Summerslam همون سال سینا بازهم کریس جریکو را شکست داد و از کمربندش دفاع کند
در Taboo Tuesday سال 2005 سینا توانست شان مایکلز و کرت انجل را شکست دهد و بازهم از کمربندش دفاع کند .
در Survivor Series سال 2005 در مسابقه ای که خسرو دیوی داور ان بود سینا باز کرت انجل را شکست داد و از کمربندش دفاع کرد .
در New Year's Revolution سینا توانست در مسابقه ی elimination chamber که کریس مسترز , کارلیتو , کرت انجل , کین و شان مایکلز به برتری برسد اما بعد از مسابقه ادج با استفاده از مانی بانک خود یک مسابقه سر کمربند با سینا خسته داد که ادج اون بازی را برد و کمربند WWE CHAMPION بعد از مدت ها از سینا کرفته شد .
اما در Royal Rumble سال 2006 سینا در Miami, FL توانست ادج را شکست دهد و دوباره کمربند زیبایش را بدست اورد.
در Wrestlemania 22 هم توانست Triple H را شکست دهد .
در BackLash 2006 هم توانست HHH و Edge را ببرد و کمربند را حفظ کند.
این هم افتخاراتش:



افتخارات:
او یک بار کمربندUPW Heavyweight titleو یک بار کمربندOVW Heavyweight titleرو داشته.
او همچنین چند وقت به همراه یارش یعنیRico ConstantinoکمربندOVW Southern Tag Team titles رو داشته.
در14مارچ2004در رسمنیا20 با شکست دادن حریف خود یعنیBig Show توانست کمربندWWE United States title رو بگیره.
در3آکتبر2004 در نو مر30 با شکست دادن حریف خود یعنیBooker Tتوانست کمربندWWE United States title رو بگیره.
در19نوامبر2004 در اسمک دان با شکست دادنCarlito Cool توانست کمربندWWE United States title رو بگیره.
در3آپریل2005در رسمنیا21 با شکست دادن حریف خود یعنیJohn Bradshaw Layfield توانست کمربندwweرو بگیره.
در رویال رامبل2006 رخ داد.او با شکست دادن حریف خود یعنیEdgeتوانست کمربندwweرو بگیره.
او به جای تریپل اچ با شان مایل صاحب کمربند تگ تیم راو شد.
و در بکلش 2007دز بازی 4 نفره بین رندی اورتون ادج شان مایکل توانست کمریند خود را حفظ کند.
و در جادجمنت دی 2007 توانست گریت خالی را شکست دهد و همچنان صاحب کمربند.
ودر one nighte Stand 2007 نیز تونست باز هم گرت خالی رو شکست دهدو همچنان صاحب کمربند.
ودر Vengeance2007 هم تونست تو Challeng Match بازی رو به سود خودش تموم
در امریکن باش هم بابی لشلی رو برد
چند روز دیگه هم با رندی اورتون در سامر اسلم بازی دارد
________________________________________
اینم یه خلاصه از همش
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــ
نام اصلی:John Felix Anthony Cena
لقب:John Cena
تاریخ تولد:23آپریل1977
محل تولد:West Newbury, Massechusettes
وضعیت:مجرد
قد:6'3"
وزن:260 lbs

محل تعلیم:Ultimate Univercity
تاریخ ورود به کشتی کچ:2001
لقبهای دیگر: Prototype (UPW)......Doctor of Thugganomics
حرکت پایانی:
The STF-U Submission
FU/Thuganomics 101

~(Modified Death Valley Driver)
The Proto-Bomb (in OVW)
aka The Killswitch (in WWE)
حرکتهای مورد علاقه که زیاد استفاده میکنه:
You Can't See Me Stalling Suplex
Protoplex/Killswitch/Freestyle
Five Knuckle Shuffle
Dropkick
Elbow Smash
Rapper Punch
The Throwback (Running Neck Snap)
Missile Dropkick
Running Corner Attack
Spinebuster
Steel Chain Attack
Swinging Fishermanbuster
The Throwback (Running Neck Snap)
Pump It Up

دشمنان:
Chris Jericho
Billy Kidman
Brock Lesnar
The Undertaker
Eddie Guerrero
Chris Benoit
A-Train
Paul Heyman
The Big Show
Booker T
Kenzo Suzuki
Rene Dupree
Carlito Carribbean Cool
Jesus
Orlando Jordan
John Bradshaw Layfield
Kurt Angle
Edge w/Lita
Triple H
Umega
The Great Khali
Batista

[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:1 ] [ مرتضی رحیمی ]

 
سین کارا

 

بیوگرافی سین کارا

سین کارا اولین حضور خود در رینگ دبلیو دبلیو ای را تجربه کرد . او در یک سینگل مچ توانست پریمو را شکست دهد . با توجه به هیل بودن پریمو انتظار می رود سین کارا در شوء های کمپانی نقش استاران فیس را بازی کند سین کارا استار تازه وارد دبلیو دبلیو ای که با کمپانی WWE قرارداد امضاء کرد و چندی پیش کنفرانس خبری خود را در مکزیک برگزار کرد بالاخره اولین مسابقه ی خود در دبلیو دبلیو ای را اجرا کرد.


از سین کارا به عنوان ری میستریو جدید دبلیو دبلیو ای نام برده می شود.وی سابقه کشتی در مکزیک را دارد و در یکی دو سال اخیر زیر نظر دبلیو دبلیو ای در حال آموزش بود.یکی از شروط دبلیو دبلیو ای برای قرارداد با او گذاشتن ماسکش بود که او پذیرفت. سین کارا اولین مسابقه ی خود را مقابل پریمو برگزار کرد و موفق شد او را شکست دهد.سین کارا مسابقه را با سابمیشن خود به پایان برد.فینیشر او La Mistica نام دارد.سین کارا اکثر حرکاتی که در زمان حضورش در مکزیک میکرد را انجام داد. مسابقه بیش از 11 دقیقه طول کشید و حتی بیشتر تماشاگران نمی دانستند که این سین کارا است.وی عالی کشتی گرفت و خوب تشویق شد.

نام : سین کارا تاریخ تولد: 12/22/1982 کشور: مکزیک- مکزیکو سیتی 

[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 13:58 ] [ مرتضی رحیمی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 1394
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1